minpassion

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Anna - 29 september 2011 15:29

Har massa pysselprojekt på gång med nya lägenheten. 


  • Ska göra stora bokstäver till Antonios rum,
  • En egengjort "random light",
  • En toasits som ja ska måla så att den matchar färgerna i badrummet haha vet inte riktigt hur den blir än, vi får se =)
  • Ska sy och virka egna bakelser till Antonio så att han får leka att han fikar =) dom på bilden är från "bombadill"
  • Ska göra kylen och fryser ceriserosa. kommer bli sååå snyggt!!
  • Kommer göra massa massa små blommor på väggen som jag kommer lysa upp underifrån så att det blir fina skuggor.
  • En stickad/virkad sittpuff 
Har massa idéer men jag kan ju inte göra allt jag vill, tar lite i taget =)

   

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards