minpassion

Alla inlägg under maj 2012

Av Anna - 2 maj 2012 12:00


2 MAY- SKYLINE


 


Dagens tema på Photo A Day är "Skyline". Dethär är min tolkning.


Jag är en nattmänniska och sitter ibland uppe sent och gör olika saker, oftast pyssel.

Dethär är utsikten från mitt fönster klockan 3 på natten.



Today's theme at Photo A Day is "Skyline". This is my interpretation.

I am a night person, and sometimes sits up late and do different things, usually crafts.
This is the view from my window at 3am.


Av Anna - 1 maj 2012 11:45


1 MAY- PEACE




Dagens tema på Photo A Day är "Peace". Dethär är min tolkning.


Jag funderade vart mitt ställe är där jag känner lugnet och bara kan andas ut och kom på att jag brukar ligga på golvet och bara filosofera. Pratade med en kompis om att jag gillar att ligga på golvet och han brukade också göra det. Han sa att allt annat är ju relaterat till andra saker men på golvet finns det ju ingenting som man "brukar" göra där. Tex att om man sitter vid matbordet så är det en plats som är relaterad till mat och så, om man sitter i soffan så brukar man oftast sitta och titta på tv eller annat där. Men på golvet är en fri-zon. Så där hittar jag mitt lugn =)



Today's theme in Photo A Day is "Peace." This is my interpretation.

I thought about where my place is where I feel calm and can only breathe out and find my peace, and realized that I tend to lie on the floor and just philosophize. I talked to a friend about it and he used to do it too. He said that everything else is of course related to other things but on the floor, there is nothing that they "usually" do there. Ex, if you sit by the table, it is a location related to food and so, if you're sitting on the couch so usually you sit and watch television or other things there. But the floor is a free-zone. So there is where I find my peace =)

Av Anna - 1 maj 2012 00:15






Jag hittade folk som var med i en photo-challenge. Det är tjejen som bloggar på www.fatmumslim.com.au/ som har startat den. Det är jätte många som är med och det är nya teman varje dag och varje månad.


Man ska ta kort och se vad temat är varje dag.

Så kan man se hur andra tolkar det och man har en anledning att vara kreativ =) Ska bli spännande =)

Jag kommer visa bilder som visar mycket om mitt liv, vem jag är, hur jag tänker och tycker =)

LÄNK till just det inlägget för maj-listan


You should take pictures and see what the theme is everyday.
So you can see how others interpret it, and you have a reason to be creative =) Should be interesting =)

I
will show you pictures that show a lot of my life, who I am, and how I think =)

LINK to the particular post for the May-list

  

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards