minpassion

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Anna - 3 maj 2012 19:00



3 MAY-SOMETHING YOU WORE TODAY


 


Dagens tema på Photo A Day är "Something you wore today". Dethär är min tolkning.


Jag har börjat träna för första gången i mitt liv! Jag har såå dålig kondition och är så otränad! När jag fyllde år fick jag ett par löparskor av min snälla mamma, för hela familjen tyckte att jag verkligen behövde bra skor om jag skulle börja springa. Har gått runt i tygskor, högklackat, klumpiga vinterskor mm. Så nu går jag från att aldrig ha tränat i hela mitt liv till att ha värsta special skorna me dämpningar och geleinlägg och alla möjliga special funktioner.

Idag klarade jag dessutom att jogga hela "uppvärmningsrundan" som jag absoluuut inte klarade första gången (det här var andra gången jag försöker), så det är jag jätte stolt över iallafall =)


Today's theme at Photo A Day is "Something you wore today". This is my interpretation.


I have begun training for the first time in my life! Im in soo poor condition and is so out of shape! On my birthday I got a pair of running shoes by my dear mother, the whole family thought I had to have really good shoes if I were to start running. I have walked around in canvas shoes, high heels, bulky winter boots and more. So now I go from never having been training in all my life to have special shoes me attenuations and gelinserts and a whole lot of special features.
Today I managed to jog the whole "warmingup round" which I absoluley not pass the first time (this was the second time I tried), so I am very proud of that anyway =)


Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards