minpassion

Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Anna - 13 februari 2008 22:50

  

Senaste impulsköp: De va nog när ja va å shoppade förra gången (det jag har skrivit om i januari... jeans å lite annat

Bästa fikat: princesstårta =) men också när Sofia bakar! 

Färg du hatar:har lite svårt för blått

Nåt som gör dej förbannad:  orättvisor
Så får du motion: hihi promenader. har ju min stegräknar mani =)
Om du var en blomma: Nån färgglad
Det dyraste du äger: Allt mitt smink
Första frågan du ställer till ny bekantskap: oj... kanske: vad gör du?
En bil är en:  färdmedel för lata ;) nä men onödigt att köra bil överallt när de finns komunaltrafik och man kan ju gå.
Pryl du inte kan vara utan: Mobilen har väll blivit lite alltiallo nu. telefon,  sms, filmar, klocka, spel, miniräknare haha
Lyx är: oj jag vet inte... uppskattar små saker

Tidningar du prenumererar på: Beställde en prenumeration på hairstyle and beauty men fick bara ett nummer...
Du gör med 100 upphittade kronor:
köper nått jag behöver.
Göteborg eller Stockholm? Har bott 4 år i Stockholm.
Landet eller storstan? mellan eller storstad
Kram eller puss? Kramar =)
Hyrfilm eller bio? Film hemma är jätte bra så kan man mysa å äta å kommentera å pausa om man vill de... men bio e ju trevligt om man vill komma ut lite
Gräs eller grus? gillar inte riktigt att sitta direkt i gräs. massa kryp. dessutom allergisk... men grus e ju inte så mysigt direkt
Pasta eller potatis? gott både ock
Is eller mjukglass? isgalss när det är jätte varmt ute
Natt eller dag? Nattmänniska... tänker bäst på natten

Felix eller Heinz? Felix är MYCKE godare!

NK eller Myrorna? ingen av dem

Marsvin eller hamster? har haft massa hamstrar
Biffig eller slank? Spelar ingen roll
Blåögda eller brunögda? båda e fint
Popsnöre eller sportfåne? inget av dem
Peter Stormare eller Peter Jihde? Peter Stormare
Kaffe eller te? te helt klart
Champagne eller ramlösa?  champagne e gott

Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min?  haha varför skulle man hellre stirra in i en vägg även om man ser en dålig film?
Förfest eller efterfest? förfest helt klart... gillar inte efterfester.
Engångssex eller engångstallrik? engångstallrik
Plastbestick eller plastbröst? bestick
7-eleven eller Pressbyrån? 7-eleven har gott fika å fyllemat
Glasögonorm eller linscooling?  jag ser ju dåligt å hatar att ha glasögon.
Plugga eller jobba?  Jobba om man har ett bra jobb

Planka eller pröjsa?  jag blir så nervös om jag plankar
Yngre eller äldre? har dejtat både yngre å äldre
Lång eller kort? trevligt me långa men de spelar ingen roll
Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne? om den personen har väldigt starka rasistiska åsikter skulle jag gå därifrån direkt men är det bara nån fjantig liten åsikt så spelar det inte så stor roll.
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? ja efter ett tag.
Tycker du om ord? haha
Nämn namnet på en tennisspelare? björn borg
Finns det någon du ogillar starkt?
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? Jag är lite konflikträdd men inte långsint så jag löser konflikter ändå ganska snabbt.
Om någon trycker ner dig, vad gör du då? Blir arg å säger ifrån
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv?  olika. ibland är det bra att be om hjälp och ibland bra att göra de själv.
Är du svartsjuk? Nä väldigt sällan.
Vad gjorde du igår kväll? träffade pekka. kollade på tv och film med honom
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? självklart
Använder du bokmärke eller gör du hundöron?  blir gamla kvitton som bokmärke
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? nån av jonas gardells böcker
Tyckte du om att gå i skolan?  nä de gjorde ja inte
Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan? engelska
Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan? matte! fysik och kemi
Minns du någon speciell person (lärare, kompis, annan personal) från din skolgång? Jo men har nästan glömt vad alla heter
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? ja både från lågstadiet mellanstadiet högstadiet och gymnasiet.
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag?  när jag bodde i sthlm var jag alltid och tittade på högvakten på slottet på nationaldagen.
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? nått som har nått me döda djur att göra
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"? Vara glad för den personens skull
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?  ja
Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja?  hmm vet inte riktigt... både ock
Vad är ditt favoritpålägg? ost
Vad är det första du tänker på när du vaknar? vad jag ska göra den dagen
Är du troende? ja de e ja väll...
Tycker du om stearinljus? ja de e trevligt
Använder du hårbalsam? ja alltid
När blir man vuxen?  när man börjar ta mer ansvar
Vilken färg har din tandborste?  rosa och vit =)
Har du lök i köttbullarna? äter inte köttbullar
Hav eller sjö? havet är läskigt...
Har du någon skrivare? ja men den har min kusin hos sej eftersom jag inte kunde ta med den när jag flyttade
Har du någon scanner?  ja i skrivaren
Vad har du för väckarklocka? mobilen
Hur ofta klipper du tånaglarna? inte så ofta, det behövs inte
Har du hår på ryggen? nä de har ja inte
Har du betalat månadens räkningar? gör det i slutet av månaden
Använder du hudlotion? ja
Har du åkt ambulans någon gång? hmm ja de tror jag.. när vi krockade när ja var liten.
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? salt
Chips/ostbågar/jordnötsringar? ostbågar
Tycker du om Dr Pepper? nä  blä
Äpple eller Päron? allergisk
Äter du fiskbullar? absolut inte
Svettas du mycket?  nej
När klippte du dig senast? i november. men klipper luggen ofta
Vad kollade du senast hos doktorn? allergitest
Har du fått riktig massage någon gång? ja av min kompis som e massör
Tycker du om rökt kött? äter inte kött alls
Vilken är din favorit på Mc Donalds? mcflurry
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? Max! men frasses är också bra
Platt eller vanlig dataskärm? spelar ingen roll
Vad har du för mobiltelefon? sony ericson W850i
Hur betalar du dina räkningar? internet
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög?
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? oreda för de mesta =)
Hur stor hårddisk har du? inte såå stor
Har du överkast på sängen? inte just nu
Har du blivit sövd någon gång? hmm det vet jag inte
Lever din mormor? nej
Har du varit med på TV? ja det har jag =)
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? haha jag borde faktiskt gå å göra mej iordning för att sova...
Använder du tofflor? ibland
Använder du morgonrock? ja
Är du en Besserwisser? haha ibland
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? mjölk håller sej ju länge
Beskriv din humor: haha sjuk humor... hipp hipp och carl einar är bra!
Av Anna - 13 februari 2008 22:45

Jag överlevde flygresan! fyy va läskigt de va! de blåste jääätte mycke så flygplanet skakade jätte mycke å ja va så rädd...

men de gick bra.. men ja va så lättad att ja va nere på marken så ja gick utan att hämta ut mitt bagage haha!

Kom på de när vi var i märsta... klantig... 

Av Anna - 13 februari 2008 14:30

idag ska ja till sthlm!

jag e RÄDD!!

HATAR att flyga å får dödsångest varje gång...

men de e ju smidigaste sättet att ta sej till sthlm så ja måste väll offra mej...

ska till hanna å william =) saknar dom jätte mycke!

hoppas resan går bra... vi får se...

men bara så att ni vet va som hänt om ja inte skriver nått mer...

ha de så bra! 

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards