minpassion

Alla inlägg den 28 februari 2008

Av Anna - 28 februari 2008 13:05

Jag ska bestämma vilka färger jag ska börja med att sälja för mitt sminkmärke.


Behöver hjälp av er.

Vilka färger på ögonskugga brukar du använda?
Vad saknar du för färger?
Använder du mycket neutrala färger eller köper du hellre coola färgstarka?


Berätta för mej för att göra mitt sminkmärke så bra som det bara går! =)


Av Anna - 28 februari 2008 00:56

Hallå alla som läser min blogg!


Jag vill köpa en digitalkamera. Har inte behövt nån tidigare men efter att ja börjat jobba mer me sminket så har ja kommit på att de vore jätte bra att ha. Fota mina sminkningar mm.


Så e de nån som har en kamera som du vill sälja så skriv till mej! 

Av Anna - 28 februari 2008 00:38

Mitt pass kom idag!! JIPPI!! jag var på finska ambasaden förra veckan och fixade passet. dom sa att de skulle ta två veckor för det att komma.

Jag har bara varit utomlands en gång förut å de va när ja va 14, då var vi i ryssland och hjälpte till på ett barnhem. så jag har aldrig varit på solsemester förut. De ska bli spännande =) jag och mina syskon ska ta en sista minuten resa och sola å bada en vecka. så himla skööööööööönt att komma bort från snön! å dessutom nu när det kommit ÄNNU mer snö.. inget hopp på våren än. Ska köpa massa bikinis å sommarkläder =) wei! gu va kul! LÄNGTAR!

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards