minpassion

Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Anna - 25 februari 2008 17:37

letar lägenhet i sthlm! finns de nån som vet nån lägenhet som hyrs ut just nu? jag och min kompis Sarah har tänkt att flytta ner och försöker få tag på nån. har tänkt bo några månader och sen ser  vi vad som händer... men om nån vet en lägenhet som vi kan hyra så skriv! tack tack!

Av Anna - 25 februari 2008 06:58

JAG HITTADE DEN PÅ YOUTUBE!!


Sminkade till musikhögskolans årliga melodifestival SMASK 2007 där alla musikhögskolor i landet har uttagningar som dom sen skickar till final. Nu hade vi först sminkat sthlms melodifestival (se meritlistan) sen fick vi sminka till den stora finalen på cirkus också! hur kul som hellst! Vi sminkade alla bidrag och stog sen i publiken och hejjade på våra favoriter ( sthlms bidrag såklart) Och DEN VANN! Dom var helt underbara! blev såå glad när jag hittade filmen på youtube! så här får ni också ta del av det =) (man kan faktiskt höra oss skrika å hejja)


TAX FREE-YKSI KAKSI



Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards