minpassion

Direktlänk till inlägg 28 februari 2008

digitalkamera köpes!

Av Anna - 28 februari 2008 00:56

Hallå alla som läser min blogg!


Jag vill köpa en digitalkamera. Har inte behövt nån tidigare men efter att ja börjat jobba mer me sminket så har ja kommit på att de vore jätte bra att ha. Fota mina sminkningar mm.


Så e de nån som har en kamera som du vill sälja så skriv till mej! 

 
 
Ingen bild

robin lemon

29 februari 2008 01:20

jag har en digital kamera på 8,1 megapixel du kan få köpa för 1600 1500 vid snabb affär mkt bra bild och garanti till oktober 2009 maila mig på kungen_134@hotmail.com för mer info och för bilder

 
Ingen bild

Admish :)

11 mars 2008 23:05

Hallo tjejen, cool blogg, kanske skulle kunna sätt ut bilderna sen också när du tagit dem?
Ser att en redan erbjudit sig angående digital kameran men.. har en på 7.1 mpix, bildstabilisering, som ny, knappt ett år gammal, silver färg, alla tillbehör kommer med osv.. pris? ja cirka tusenlapp.. hör gärna av dig..

NoUseFor.a.Name@hotmail.com

 
Ingen bild

smultron79

6 juni 2008 19:35

hej har en ny sony cyber-shot dsc-s730 för 1000kr fraktfritt

mejla på smulisen_79@live.se

 
Ingen bild

Madeleine

17 mars 2009 18:37

Hej!
Jag har en digitalkamera till salu. Den är använd och begagnad - men fungerar fortfarande utmärkt. Märke HP Photosmart M425, 5.0 megapixels inkl 512 MB minneskort, alla tillbehör samt originalkartong. 500:-

 
Joel

Joel

11 augusti 2012 13:14

Ny digital kamera säljes helt oanvänd se min annons:

http://www.fotofynd.se/visa.php?7825

http://www.fotofynd.se/visa.php?7825

 
Ingen bild

Joel

11 augusti 2012 13:19

GOD BLESS:

http://alturl.com/bd5af

God bless. Jesus Christ is my Lord and Savior. Jesus Christ return very soon for his BRIDE. Repent and turn to him, time is almost up 2011 Wake up, or soon: WATCH FAST AND PRAY, REPENT AND TURN AWAY FROM SIN (BREAK GODS WORD, BIBLE) AND BE HOLY HOLY HOLY, SEEK JESUS CHRIST, GODS SON AND GET A RELATIONSHIP WITH HIM AND HIS SPIRIT AND DAILY VOICE, AND HIS WORD BIBLE, OBEY BIBLE BY HIS SPIRIT AND OUR WILL LIVE IT DAILY OUT, DOERS OF THE BIBLE, AND READ AND DO BIBLE, TO BE ACCOUNTED WORTHY TO ESCAPE ALL EVIL THAT IS COMING. I am good kind and over protective and virgin and never kissed a girl, and never partied drinked or smoked or ever tested any drugs or anabolic! JESUS CHRIST IS COMING VERY SOON SEARCH AT, IN FIRST RESULTS 2010HELLO MY BLOG SITE, OF GODS SPIRIT AND JESUS CHRIST GODS SON, SEARCH AT GOOGLE: sabrina susan 2010 wake up repent sabbath holy blubeam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 25 december 2012 21:30

Våran jul firade vi hos oss iår igen. Vi var 7 st. Jag, Antonio, Mamma, Pappa, Storasyster, Lillebror och Fritz. Det var trevligt men Antonio var så otålig hela dagen och frågade hela tiden när tomten skulle komma =)Det är så stor skillnad på varj...

:(

Av Anna - 2 november 2012 14:53

Jag vet att du ser oss även fast inte vi kan se dej... och jag vet att du bryr dej om oss... Jag är ledsen att du inte fick vara "morfar" längre. Antonio skulle ha tyckt om dej jätte mycket... Jag tänker på dig och mina syskon idag... Det har v...

Av Anna - 23 oktober 2012 20:28


Jag var så hiiiiiimla sötsugen att jag inte visste vad jag skulle ta mej till.Jag tänkte att man kanske kan blanda ihop nått av det man har hemma. Philadelphia brukar man ju ha på muffins blandat med florsocker så jag tänkte att jag ska testa blanda ...

Av Anna - 4 oktober 2012 01:46


Antonio har haft lite svårt att komma till ro på kvällarna och har hellst velat leka hur länge som hellst. Så i torsdags före han skulle komma så var jag lånade en avslappningscd på biblioteket och sen köpte jag en cdspelare.  Testade att lägga oss...

Av Anna - 4 oktober 2012 01:26


Solen sken och jag var glad =) puss på er    

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards