minpassion

Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Anna - 7 mars 2008 02:38

Visst har ni varit med om att man sitter och lyssnar på musik och man hör en låt som passar perfekt in på hur man känner sej just då eller saker man tänker på... Man tänker att den här låten är skriven just för mej...


På vilket sätt passar den här låten mej så himla bra just nu då?

Just nu har jag sååå himla mycket tankar och saker i huvudet, beslut som måste tas, sätt att leva för att må bra och inte stressa ihjäl sej... 

Att sitta uppe på natten och bara tänka och analysera...  Känna massa krav...


"let your body decide where you want to go high or low fast or slow" måste jag verkligen ta itu med allt på en gång? måste jag stressa och må dåligt över att jag inte tar tag i allt NU? Känn efter vad som känns bra... vilken takt man ska ta allt i, vilken väg man ska gå... så himla bra den här låten är för mej just nu...


den här videon är från konserten på gröna lund i somras.. så himla underbar konsert!



Av Anna - 7 mars 2008 02:35

 Words
come to me so easily
They make me forget what I mean
They seem so very unsound
when I don't want them around

Let your body decide where you want to go

Let your body decide where you want to go
high or low, fast or slow
x4

I don't know if I'm ready
but everything must be unsteady
on the first go-round

Thoughts
Is it right to feel this way?
Will I be happy one day?
Is my posture okay?
Am I straight or gay?

Let your body decide where you want to go

Let your body decide where you want to go
high or low, fast or slow
x4

I don't know if I'm ready
but everything must be unsteady
on the first go-round

First go-round x6

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards