minpassion

Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Anna - 22 mars 2008 18:41


Wei är jätte peppad inför ikväll!


Har haft en dag på stan... först blev jag bjuden på frukost på hotell plaza =) de va snällt! sen shoppade vi. Köpte en tubtop och en tubtopsklänning, örhängen och lite presenter till syster och en kompis som jag ska träffa ikväll... Min syster har slingat mitt hår så nu är jag lite blondare igen =)


Har bytt om till klänningen och ska snart till min kompis och börja festa =) hon ska hjälpa mej me mitt hår. ska ha en specialfrisyr ikväll om de går...


men jag vet inte hur ja ska sminka mej! har ju svart och vinrött (eller skorna ser lite bruna ut) har köpt guldiga örhängen... hmm undrar om de passar... 

nä nu måste ja iväg =) ska ta lite bilder å så å lägger upp imorgon!


ha en trevlig kväll! de ska ja ha!  


Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards