minpassion

Alla inlägg under juni 2009

Av Anna - 3 juni 2009 23:31

Jag ser dig när du sover
så lätta andetag.
Vill ligga här bredvid dig
när natten blir till dag.


Du ligger tätt intill mig
din hud är mjuk och varm.
Jag känner sådan lycka
att ha dig i min famn.


I morgon när du vaknar
då vill jag se dig le,
förväntansfullt mot världen
och allt vad den kan ge.


Vill skydda dig mot ondska
och finnas där för dig.
Att stötta dig i livet
är ett löfte ifrån mig.


Men forstsätt nu att sova
och ligga brevid mig
För ännu råder natten
och jag vakar över dig.


Av Anna - 2 juni 2009 22:25

  

Av Anna - 1 juni 2009 23:32

Tänkte göra fot och handavtryck på bebis medans han sover men det gick ändå inge bra. massa kladd...

haha såhär ser han ut med brun fot och grön hand =) han vaknade inte när ja petade så mycke på honom.

 

Av Anna - 1 juni 2009 21:36

kanske domhär till? =)



Av Anna - 1 juni 2009 19:52

Nu har jag köpt klänning till dopet =)

Hade sett en klänning förut som jag har velat ha på dopet. 

Idag hittade jag en liknande klänning som jag köpte =)


Jag har ju tänkt att jag inte vill gifta mej nångång så jag tänkte att det är väll lika bra att ha ett stort dop för min son. 

Den här klänningen kändes nästan som en brudklänning så det blir det närmsta jag kommer att få ha brudklänning. kommer va så fint! 


den till höger är den jag köpte.  ska köpa ett band till den också =)


 

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards