minpassion

Alla inlägg under juli 2009

Av Anna - 25 juli 2009 11:28

Ikväll ska vi ha lite avskedsfest för angeliqa som ska flytta till jönköping.

Ska nog köpa klänningen som ja velat ha jätte länge på veromoda! 

snart kommer angeliqa så ska vi åka iväg å handla. 

antonio ska va hos morfar =)

.

Av Anna - 23 juli 2009 00:12

  

Av Anna - 21 juli 2009 22:59

Herregud nu måste jag verkligen ta tag i tränandet! Måste verkligen gå ner dom sista kilona! jag måste börja gå SNABBT när jag är ute å går med vagnen å inte gå i min vanliga myrfart. då bränner men ju ingenting! jag måste sluta äta sockersaker och få DISIPLIN!!

har nån nått bra tips?

Av Anna - 19 juli 2009 18:14

hmm försökte mms blogga, men det skulle ju komma med en bild där också men det gjorde det inte... hmm får testa sen igen...

Av Anna - 19 juli 2009 18:03

Jag och antonio träffade malin och ronja i parken. Satt och åt glass. Ronja delade med sej av sin kudde :-)

Av Anna - 16 juli 2009 21:04

Dopklänningen från Finland kom på posten idag!

Det är en klänning som släkten på mammas sida har döpts i.
Vet inte exakt hur länge den har funnits i släkten men det är ganska länge iallafall =) 

Kul med släkttraditioner. Dels att han ska heta Karl för att alla i pappas släkt heter det i mellannamn. Sen så är han döpt efter sin farfar också. och att han ska döpas i en klänning som är tradition att döpas i, i mammas släkt =)

Såhär ser klänningen som han ska ha på sej ut: 


 



Av Anna - 15 juli 2009 23:48

Äntligen har jag beställt tårttillbehören och vet på ett ungefär hur jag ska göra med tårtorna.

känns jätte skönt att det är klart iallafall... har såå mycke att tänka på just nu...

men de blir nog bra =) 

nu ska jag försöka att sova "tidigt" för engångsskull.

gonatt!

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards