minpassion

Alla inlägg under juli 2009

Av Anna - 14 juli 2009 23:49

visst har han fin outfit!!

jag har väntat på att han kan använda denhär tröjan, den är såå fin till dom cerisa byxorna! Gillar igentligen inte saker med kragar men denhär e så fin färg å gult å ceriset är så fint tillsammans! puss på dej!


 

Av Anna - 13 juli 2009 22:46

älskling ligger å sover =)


 
Av Anna - 12 juli 2009 23:00

Ska beställa saker från leverantören i USA nästa vecka =)

ska planera företaget lite så att jag kan starta upp det igen när mammaledigheten är slut. 

Såklart är det ju jätte skönt att bara vara ledig och bara kunna fokusera på min älskling.

men jag har ju så himla bra jobb och vill gärna att det ska ha lite plats i mitt liv också =) 

ska bestämma lite sortiment å så nästa vecka =) så himla kul!
 

Av Anna - 9 juli 2009 22:41

Syster skulle ju va hemma med antonio i tisdags när jag va på bio.

Så då passade jag på att öva på att göra tårta =) 

Gjorde en vegantårta med sylt innuti och chokladkristyr.

Ovanpå hade jag sugarpaste och strösselkulor. 

Figurerna ska föreställa syster och antonio =)

 

Av Anna - 9 juli 2009 10:01

Hyllning på sergelstorg.

RIP michael!

Av Anna - 8 juli 2009 17:21

Idag har jag och Antonio sjungt massa barnsånger som ja hittade på youtube.

Ett tag satt han å sjöng och dansade jätte mycket men såklart slutar han ju när man tar upp kameran. Men lyckades filma lite iallafall.

Av Anna - 8 juli 2009 12:11

Antonio var hemma med moster igår och jag åkte iväg några timmar för att gå på bio med Angeliqa, Nina och Malin.

Vi såg Ice Age 3, 3d versionen =) 

Det var ändå coolt att se film i 3D. Här är vi med 3D glasögonen =) (dom har utvecklats sen senast, när man såg på 90 talet me pappersglasögon där ena ögat va rött å ena grönt)


 

 

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards