minpassion

Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Anna - 8 augusti 2009 21:54

Idag var det äntligen dop =)

gick upp kl 6. hämtade hanna å william från stan, gjorde oss klara å åkte till kyrkan.

När vi var där gick prästen igenom lite hur vi skulle göra. 

Sen ringde klockorna och det var dags för dop.

Det var jätte fint. Min barndomskompis och hennes lillasyster och mamma sjöng "himmlen i min famn". och alla blev jätte rörda. det var såå fint! 

Sen pratade prästen, jag bad en bön, vi sjöng, lyssnade på texter från bibeln, angeliqa tände dopljuset, sen höll jag i honom när han fick vatten på huvudet. 

han sov från början av dopet men sen vaknade han och såg lite förvirrad ut och visste inte vart han var =) men han var så snäll. pratade lite men var aldrig lessen.

Sen stannade vi och blev fotade och sen åkte vi iväg till fikat på en annan kyrka närmare mej. dukade ut fikat sen fick alla ta. 

sen när alla satt ner och fikade läste Britt ur en bok. fint =)

sen öppnade jag antonios presenter =)
TACK för att ni kom idag!! det var jätte trevligt att ni delade denhär dagen med oss =)

och prästen monica som hade den fina cermonin! hon va underbar =)


 


Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards