minpassion

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Anna - 1 september 2009 22:52

det första jag ska köpa om jag flyttar är en tvättmaskin! det är verkligen krångligt att gå till tvättstugan om man inte har nån som kan komma å va i lägenheten med antonio. jag vill ju ha tygblöjorna till honom, just nu varvar jag engångs och tygblöjorna. Men har jag tvättmaskin kan han ha dom varje dag.

Funderar på att köpa dekorplast och klä in den i nån fin färg eller mönster. Så kan man verkligen ha ett fint badrum =) 



 

Av Anna - 1 september 2009 14:14





Antonio har sovit jätte länge idag på dagen. 4 timmar! det gjorde han när han va mindre men det är väldigt sällsynt att han kan sova så länge inomhus nuförtiden. han sover bättre i vagnen. 

men nu somnade han mitt i bokläsningen =)  han hade fått tag på jackan med andra handen.

mammas fina =)

Av Anna - 1 september 2009 01:20


Saknade Antonio lite så jag gick in till honom där han sover i spjälsängen. så fin min älskling är!! han hade vänt sej så att han sover på bredden istället för på längden av sängen och hade somnat med "råttis" (hans gossedjur). Jag blir så glad av att titta på honom. Så underbar han är!!


Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards