minpassion

Alla inlägg den 3 september 2009

Av Anna - 3 september 2009 22:52

min mysunge =) han har varit förkyld ett tag men e frisk nu men han hade svårt att sova dom nätterna, å va uppe med mej. de va så mysigt. vi satt å kollade tv å kramades å han somnade i min famn=) vi får starkare band hela tiden =)


idag har han vänt sej både från rygg till mage sen tillbaks till ryggen =) min duktiga pojke! och så vänder han sej alltid när jag inte tittar. så ler han jätte mycket =)



 
Av Anna - 3 september 2009 02:05



endel säger åt mej att jag måste börja ge Antonio smakprover nu eftersom han är 4 månader. Jag har massa allergier och om jag kan göra nått för att han kanske inte får lika mycket som mej så gör jag det.

Så alla ni som säger att jag måste börja:

Det är mitt barn och jag gör det jag tycker känns bäst!


Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards