minpassion

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Anna - 17 september 2009 23:21

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? Har abbonemang
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Petra
4. Hur lång är du? 162 cm.
5. Vilken är den senaste filmen du sett? The prusuit to happiness

6. Hur löd ditt senaste sms på inkorgen? "Vad pysslar du med då? Jag är sjukt trött... Längtar tills det blir kväll! Du är tokig ;-)"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på vem det är =)
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
9. När såg du senast din mamma? förra tisdagen 
10. Icke godkänt i något ämne? nån extra matte som va helt onödig
11. Mvg i något? Yoga typ
12. När vaknade du idag? 08.30
13. Vilken är din favoritplats? vid vattnet i gamla stan
14. Vilken plats föredrar du minst? Trånga utrymmen
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? kanske utomlands
16. Hur stor är din säng? 140 cm (tror jag haha).
17. Vad sover du i? Olika
18. Hur många kuddar har du i sängen? Minst 2
19. Var har du bott/bor? Sundsvall, Umeå, Nyåker, Rundvik, Holmsund, Stockholm
20. Tycker du om kina mat? Ja
21. Tycker du om kaffe?
22. Vad dricker du helst till frukost? Juice, te, blåbärssoppa, varmchoklad
23. Kan du spela poker? haha mina kompisar vet svaret ;)
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Ja =) Jocke =)
25. När vill du ha barn? Fick min son i bra ålder =)
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite tyska, lite finska
27. Har du någonsin åkt ambulans? inte vad jag kommer ihåg
28. Föredrar du havet eller en bassäng eller en sjö? vill hellst ha vaaarmt vatten
29. Vad spenderar du helst pengar på? Mina hobbyer (hur stavas de?!), presenter, barnkläder =)
30. Äger du dyrbara smycken? Nej
31. Vad är det bästa med livet just nu? Min son och alla underbara människor jag har omkring mej
32. Vem är den roligaste människan du känner? Syster får mej alltid att skratta.
33. Vad har du för ringsignal på mobilen? "shine"
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja ville spara en jätte fin klänning
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En coca cola flaska
36. Kan du byta olja på bilen? om jag testar
37. Vilken var den senaste boken du läste? "flickor och pojkar i förskolan" genusfrågor
39. När var du i kyrkan senast? 8/8 När min älskade Antonio döptes =)
40. Vad är ditt mål för i år? göra det bästa jag kan för att antonio ska ha en bra mamma
41. Vill du ha/Har du någon piercing? öronen, hade i naveln
42. Vill du ha/Har du någon tatuering? Nej, vill inte ha
43. Har du provat droger?
44. Röka eller snusa? Blä
45. Har du underbara vänner? Ja =)
46. Har du pojkvän/flickvän?
47. Har du ett bra sexliv? Haha! är singel
48. Namnet på personen du hatar? hatar ingen
49. Vad ska du göra ikväll? ska snart sova
50. Har du några syskon? Ja stora syster och halvbror



haha sånt kanske man kan göra om man har lite att göra =)

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards