minpassion

Direktlänk till inlägg 30 juni 2010

Antonio tog 7 steg idag!

Av Anna - 30 juni 2010 23:45

Det har varit jätte trevligt på dom här två dagarna med dom andra ensamstående mammorna =) och antonio hade jätte kul också.

idag kom angeliqa igen =) stackarn stod å knackade på i 20 min före jag vaknade.. *skäms* vi fikade lite och sen satt hon och antonio på balkongen och blåste såpbubblor =)

sen va de möte... sen ica maxi med angeliqa. för en gångs skull gjorde jag en ordentlig lista som jag (nästan) höll mej till. Så nu har vi mat så at jag ska göra lite storkok å så.

Vi var ju och handlade förra veckan också. då fick antonio åka kundvagnsbil för första gången det var jätte uppskattat första minuterna men han lessnade snabbt och jag var tvungen att bära omkring på honom.


Sen kom morfar och antonio blev jäääätte glad! han brukar ju hälsa på varje dag efter jobbet men har inte gjort det nu för att vi kommit hem så sent dom här dagarna.

Han ställde sej upp heela tiden och hurrade och skrattade och va jätte glad =)

Så gick han först 5 steg! förut har han ju tagit 3 jätte ofta. men direkt efter de så ställde han sej igen och tog 7 steg! Så duktig =)


Sen försökte jag få honom att somna själv utan att jag höll honom i handen tills han somnade men han va jäääätte lessen och ville verkligen sova, tillslut satte jag mej vid dörren så att han visste att jag ändå var där. så då somnade han direkt. så det är iallafall ett framsteg att jag inte behöver sitta och hålla honom i handen eller stryka honom på huvudet en timme varje kväll...


sen såg jag the ark på allsång på skansen =) haha

men jag blev så glad av att se dom igen =)


jätte bra dag =)


oj det blir alltid så långt när jag ska förklara vad som hänt.. men men...


här är en bild på antonio på midsommar =)

 

 
 
Ingen bild

Lina

1 juli 2010 09:34

Duktiga Antonio!!! :) :)

 
desiree

desiree

1 juli 2010 13:26

det är bara att hänga på :)

Ojoj! snart är det full fart på Antonio. C har oxå gått några steg :)

http://www.bdee.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 25 december 2012 21:30

Våran jul firade vi hos oss iår igen. Vi var 7 st. Jag, Antonio, Mamma, Pappa, Storasyster, Lillebror och Fritz. Det var trevligt men Antonio var så otålig hela dagen och frågade hela tiden när tomten skulle komma =)Det är så stor skillnad på varj...

:(

Av Anna - 2 november 2012 14:53

Jag vet att du ser oss även fast inte vi kan se dej... och jag vet att du bryr dej om oss... Jag är ledsen att du inte fick vara "morfar" längre. Antonio skulle ha tyckt om dej jätte mycket... Jag tänker på dig och mina syskon idag... Det har v...

Av Anna - 23 oktober 2012 20:28


Jag var så hiiiiiimla sötsugen att jag inte visste vad jag skulle ta mej till.Jag tänkte att man kanske kan blanda ihop nått av det man har hemma. Philadelphia brukar man ju ha på muffins blandat med florsocker så jag tänkte att jag ska testa blanda ...

Av Anna - 4 oktober 2012 01:46


Antonio har haft lite svårt att komma till ro på kvällarna och har hellst velat leka hur länge som hellst. Så i torsdags före han skulle komma så var jag lånade en avslappningscd på biblioteket och sen köpte jag en cdspelare.  Testade att lägga oss...

Av Anna - 4 oktober 2012 01:26


Solen sken och jag var glad =) puss på er    

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards