minpassion

Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Anna - 2 maj 2008 12:32

Nu behöver jag hjälp! Jag ska göra ett uppdrag där jag både ska styla och sminka. Men eftersom jag är makeupartist och kläder inte är min starka sida så skulle jag behöva eran hjälp! Om man ska köpa nån inspirations tidning vilken är bäst då? Är Elle bra kanske? Jag ska nog komma på nått men behöver lite inpiration.

Av Anna - 2 maj 2008 01:19

va sjukt... skulle inreda en kompis rum i ett tema och jag letade överallt efter alla delar så att hela rummet skulle bli komplett... endel saker fanns inte så jag var tvungen att sy och snickra ihop allt själv... nu kollar jag på jotex och där finns EXAKT allt jag letade efter till just det temat... så himla sjukt... asså saker som bara jag hade tänkt ut skulle passa ihop finns där och alla små detaljer. haha skumt...

Av Anna - 2 maj 2008 01:07

 


Här är jag och syster vid elden på campus.

Blev lugn valborg. Åt tacos sen gick vi ner och kollade när dom tände elden sen cyklade vi hem igen och kollade tv å åt ostbågar =)

trevligt de me =)

men här är iallafall två bilder. 

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards