minpassion

Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Anna - 14 maj 2008 22:44


I höst kanske det blir en gaybonde i bonde söker fru. Peter Gustafson, 35 är en av dom 8 som man kan skicka in brev till om man vill träffa honom. Dom 4 bönder som fått mest brev kommer tittarna få följa under hösten på 4an.

Hittills har inte homosexualitet synts så mycket på tv och jag tror att det skulle göra en stor skillnad om Peter var med och svenska folket ser att det verkligen handlar om kärlek, och endel kanske blir lite mer öppna för homosexuellitet.


Så, missa inte entimmesprogrammet Bonde söker fru, TV4, 21 maj, 20.00 Där presenteras Peter och de andra bönderna.




(foto tv4)




Av Anna - 14 maj 2008 20:29



Fotograf: Jerker
Modell: Love
Smink: Anna P (Jag)

Här är en till sminkbild. Folk har ju velat se mer av sånt jag sminkat så varsågod =) den här sminkade jag när vi gick i skolan.

Av Anna - 14 maj 2008 13:41

ooh, out of the light, like a star, like a hero. Loooove will surviiiiive. Ooooh, taking a fight is a life of a hero. Staaayiiiing aaaliiiiiiive 

Jag är glad idag =) men de e skitjobbigt att jag har hero på hjärnan HELA tiden. haha går omkring å sjunger på den jämt å ständigt... kanske för att ja blir påminnd varje gång telefonen ringer... kanske borde byta ringsignal så att jag inte lessnar =) 

Imorron kommer min älsklings Angeliqa in till stan för att hälsa på mej =) ska bli så kul att träffa henne igen!  Sen ska ja på bio på kvällen. hmm har försökt att få i mej lite mat sen ja vaknade... men de händer inte så mycke... har iof ställt ut fil å margarinet å juice. hoppas de inte blir dåligt...
aja! nu ska ja väll äta! 

Av Anna - 14 maj 2008 01:11

Ska se denhär filmen på torsdag. verkar bra =) vi får väll se

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards