minpassion

Alla inlägg den 10 maj 2008

Av Anna - 10 maj 2008 23:40

Hittade Charlottes videoblogg! haha jag älskar henne... gu va folk måste ha så mycke åsikter om hur hon ser ut... här är lite behind the scenes på hero

Av Anna - 10 maj 2008 19:10

desiree kom till mej vid 3 och jag började sminka henne. hon har jätte bra ansikte att sminka, älskar att sminka henne =) vi blev klara och åkte bar ner "skattkistan" och åkte iväg till badstranden. väl där började vi gräva en grop och desiree är verkligen inte en modell som inte vågar få smuts under naglarna. väntade tills fotografen kom å frågade om gropen och skattkistan var rätt utplacerad. skulle va lite jobbigt om den va helt fel. Fotade olika bilder och desiree fick bada lite, stackarn, iskallt vatten. hon höll på att frysa ihjäl men var jätte duktig. åkte och kollade på bilderna, och valde ut vilka vi tyckte om. sen åkte vi till desiree där va de fest =) åkte å åt sen åkte vi och åt, sen tillbaks till desiree. jätte trevlig dag kväll natt och morgon med desiree =)

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards