minpassion

Alla inlägg under januari 2009

Av Anna - 20 januari 2009 02:29


Har köpt dethär till bebis på tradera för 21kr =) visst e den fin =)



Av Anna - 19 januari 2009 13:36

Dags att flytta igen! 22a gången i mitt liv räknade ja de till....

haha hoppas att jag bor kvar på dehär stället iallafall nått år och sen kan ja å min son kanske flytta till en trea eller nånting.

Jag ÄLSKAR att flytta och jag är rätt rastlös så det kanske är därför jag inte har stannat mer än 2 år på samma ställe.

Det som blir annorlunda nu är dels att jag flyttar till en tvåa (har alltid haft ettor hittils) och att jag ska dela den me MIN SON =)

är så glad och det ska bli såå kul att få inreda för att ha en bebis där också =)


pappa kom med flyttkartonger idag så de e bara dags att ta tag i de börja packa.


Av Anna - 18 januari 2009 15:30

prayer for the weekend =)

Av Anna - 18 januari 2009 15:02

Ska göra en beställning på en eller två tavlor som jag ska ha i min nya lägenhet. det är en tjej som är jätte duktig på att rita och måla. hon är jätte bra på att "kopiera" ett kort men hon gör även jätte fina gubbar å söta monster å sånt. hon kan allt =)

funderar på om jag ska ta nån som ja kan ha i vardagsrummet, typ en jätte stor tavla.

eller ska jag ha nån tavla som ja kan ha i sovrummet me bebisen. nån söt tavla?

hmm hjälp mej å komma på va ja ska beställa!

Av Anna - 15 januari 2009 18:46

Nu har jag snart samlat ihop poäng till mitt nästa presentkort.

Ska snart flytta så jag behöver lite mer poäng så kan jag köpa inredning för presentkortet jag får.


Behöver bara lite poäng till, så snälla hjälp mej genom att gå in och registrera er så får ni också presentkort.


 Klicka här: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=56407




Av Anna - 12 januari 2009 17:11

vilken rolig reklam 

Av Anna - 12 januari 2009 16:37

Åh jag vill åka till malmö och se Jesus Christ Superstar!

Ola Salo i huvudrollen.



Av Anna - 12 januari 2009 02:34

Blev utmanad på sån här frågegrej igen. så ja måste väll skriva in de då.



Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana 5 nya personer.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? Ja
2. Är du lycklig? Ja
3. Är du uttråkad? Nä, sitter och läser i ett intressant forum
4. Är du ledsen? Nej
5. Är du italienare? Nej
6. Är du cool? Haha
7. Är du från irland? Nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Dom har aldrig varit

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Vet inte riktigt
2. Har du någon gång blivit sårad? Ja
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ja
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Haha ja ofta när jag va yngre
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Nej
6. Har du haft en hemlig beundrare? Ja
7. Är du kär? Nej
8. Vill du gifta dej när du blir stor? Nä, men man vet ju inte vad som händer.

TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar? Bilddagboken isåfall
2. Hår eller ögon? Att inte ha hår eller inte ha ögon? ;) hellre ögon då =)
3. Katter eller hundar? Katter
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Få bästa vänner
6. Coca-Cola eller Pepsi? Coca-Cola
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Jag vaknar till liv på natten
10. Msn eller mobil? Mobil

"HAR DU NÅNSIN ..."
1. Blivit påkommen med att rymma hemifrån? Ja
2. Brytit några ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Ja då
4. Hoppat Bungee Jump? Nej
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja
6. Ätit en hel tårta? Haha nästan en hel
7. Gjort bort dig offentligt? Har kanske hänt =)
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja
10. Velat försvinna? Ja

SENASTE ...
1. Telefonsamtalet du gjorde: Syster
2. Telefonsamtalet du fick: Sarah
3. Personen du var med: Lillebror
4. Roligaste grejen som hänt: Min nypolerade mage
5. Personen du smsade: Lina


Utmanar: Syster, Marie, Alisia, Tess och Angeliqa


Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards