minpassion

Alla inlägg under januari 2009

Av Anna - 2 januari 2009 17:45

Ska gå på bio med Sarah idag =) har velat se yes man ett tag så nu när jag är så uttråkad e ju en bra dag att gå å se den =)

Så skönt att man bor jätte nära bion också nu när det är IIIIIIIISKALLT ute!


 


Av Anna - 2 januari 2009 16:08

Den här makeup artisten är jätte duktig =) har fått inspiration från honom till några sminkningar jag gjort. Här får ni se lite av vad han har gjort 2008 =)

Av Anna - 1 januari 2009 19:17

Januari

Försökte mej på min stegräknar period

Såg Carl-Einar Häckners show "pusseldrömmar" och fick träffa honom. Han är underbar!


Februari

For till Stockholm över en vecka

Fixade pass


Mars

Köpte digitalkamera

Charlotte vann melodifestivalen

Första gången jag klippte nån


April

Åkte till Stockholm

Såg Backstreet Boys konserten

Fyllde 25

Valborg med syster på campus


Maj

Åkte till Stockholm
AJ McLean konserten


Juni

Flyttade till tomtebo över sommaren

Lillebror tog studenten

Jag och en kompis sov på scandic plaza en natt

Åkte till Lycksele

Stadsfesten i Skellefteå. Såg Europe


Juli

Såg bodies without organs konsert på torget med desiree

Såg The Arks enda sverigespelning för iår, i sundsvall

Minnesvärd fest hos mej


Augusti

Köpte en LG viewty (har inte använt den nått nästan än)

Blev gravid


September

Flyttade till stan

Fick reda på att jag va gravid

Såg och kramade Charlotte Perrelli


Oktober

Berättade för alla att jag är gravid

Workshop i Hällnäs

Fotning för sminkmärket

Åkte till Stockholm

Sminkade för en visning på beautymässan i Kista

Kände bebisen röra sej för första gången


November

Rättegången

Köpte mitt livs första mammabyxor


December

Fick veta att jag har en pojke i magen

Kände riktiga sparkar för första gången

Nu syntes det verkligen att jag är gravid

Jul på landet

Nyår på tunnelbacken och 12 slaget vid "svingen" såg hela umeå.


Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards