minpassion

Alla inlägg under januari 2009

Av Anna - 12 januari 2009 01:46

haha visst har man tänkt på hur man skulle se ut utan hår?

och hur skulle man se ut om man hade skägg?

jag har testat båda!

haha visst e jag fin!




den bjuder jag på! ;)

Av Anna - 12 januari 2009 01:17

Har äntligen fixat mina gamla bilder från en annan dator till min nya och där fanns bland annat bilder från skolan när jag utbildade mej till makeup artist.

Så himla roligt att se hur jag sminkade då och hur jag sminkar nu. DÅ såg jag inte riktigt vad jag gjorde för fel på lektionerna och proven. men nu när jag går igenom bilderna så kan jag verkligen se vad jag hade gjort fel. så himla kul att jag har utvecklats så mycket som jag ändå har. Men man är ju aldrig klar med utvecklingen. Men jag blir så glad att jag ser att jag verkligen har lärt mej massa! Här är en sminkning som jag gjorde i skolan. Ska lägga upp mer bilder sen =) 



 

Av Anna - 11 januari 2009 17:31

såhär ser min mage ut nu =)

är i v.24 nu

 

Av Anna - 10 januari 2009 16:44

en av dagens "sjunga för magen- låtar" hihi

hoppas bebisen kommer gilla the ark när han kommer ut =)

Echo Chamber. 

Av Anna - 10 januari 2009 16:39

Min älskling Angelinn fyller år idag! grattis grattis grattis älskling.

E lessen att ja inte kunde följa med idag men jag lovar att jag ska fira dej ändå =)

har inga bilder kvar på datorn så det fick bli en pytteliten bild från ett collage som jag gjort tidigare.

puss på dej!! 

Av Anna - 9 januari 2009 00:49

en till film jag kan rekomendera!

Av Anna - 7 januari 2009 11:17

Man ska ju egentligen sjunga för sitt barn i magen så att han/hon ska lära känna mammans röst å så.

Jag gillar inte att sjunga och jag kan inte sjunga barnsånger så ibland blir de väll att ja sjunger lite. The Ark blir det väll mest isåfall =)

Idag sjöng jag "I Pathologize" för min bebis =)

Av Anna - 5 januari 2009 13:04

Hur gammal är du om fem år?
oj gammal =)


Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

har inte ens varit vaken två timmar än.


Vilken är den senaste filmen du sett?

På bio: Yes man i fredas, hemma: You Me and Dupree igår


Vem ringde du senast?

Min syster


Föredrar du att ringa eller skicka sms?

trevligare att prata med folk


Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Inget av dom


När såg du senast din mamma?

I Lördags. alltså 2 dagar sen. var å åt pizza med syskonen.


Vilken ögonfärg har du?

Bruna men på senaste åren börjar det komma gröna fläckar i.


När vaknade du i dag?

Halv 1 =) haha skönt att sova länge.


Var tror du att du befinner dig om tio år?

Antingen kvar i Umeå med min son eller så har vi flyttat utomlands


Vad skrämde dig som barn?

Fragglarna


Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Nått min syster gjorde


Har du stationär eller bärbar dator?

bärbar men den funkar inte längre =( så nu sitter jag vid lillebrors stationära



Sover du med eller utan kläder?
massa kläder på vintern. frusen av mej.



Hur många kuddar har du i sängen?

Två


Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
barfota på sommaren. Men älskar ju högklackade skor =)


Är du social?
Ibland =)

Vilken är din favoritglass?
Jakobstadsglass! Finland har den bästa kulglassen!



Tycker du om kaffe?
Nä usch


Vad dricker du till frukost?

Hellst juice eller te


Kan du spela poker?
Haha jag tror att jag kan



Tycker du om att mysa/kela?
självklart


Är du en beroendemänniska?

ja. det kan va olika hela tiden. jag har alltid konstiga matberoenden. prinsesstårta, majonäs, pizza sallad, inlagd vitlök.. mm 


Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig?
känner dom inte men vet några som fyller år samma dag.



Kan du några andra språk än svenska?

engelska, lite tyska, lite finska, sen några ord på massa olika språk som franska, rysska, turkiska, grekiska, norska



Har du någonsin åkt ambulans?
jag tror det



Äger du dyrbara smycken?



Vad har du närmast dig just nu som är rött?

en röd flaska i fönstret


Kan du byta olja på bilen?

vet inte. har inte testat



Vilken var den senaste boken du läste?
läser massa "vänta barn" böcker



Läser du dagstidningen?
Nä inte så ofta



Prenumererar du på någon veckotidning?


Dansar du i bilen?
kan väll sitta å digga ibland



När var du i kyrkan senast?
Hmm nått år sen på regnbågsmässan i sthlm



Ångrar du något i ditt liv?

Hmm... nä allt jag gjort har lett till bra saker.



Hur många adresser har du bott på?
Oj räknade ut att jag har flyttat 20 gånger i mitt liv. men det var ett tag sen. Nu har jag flyttat några gånger till. ska snart flytta igen. och det blir inte sista gången =)



Har du hoppat bungyjump?


Har du kvar blindtarmen?
ja de har jag



Umgås du fortfarande med din barndomsvän?

Ja =) Jag och Marie har känt varandra i snart 20 år



Bästa semestern?
Vill åka nånstans varmt, har aldrig varit på solsemester



Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards