minpassion

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Anna - 3 oktober 2009 23:12

jag har velat sova sen klockan 6 ikväll men jag går oftast inte och lägger mej före 2.

men idag kanske jag ska lägga mej "tidigt" ändå... om jag ligger i sängen före 12 så är jag stolt över mejsjälv haha =)

antonio hade lite svårt att somna idag så jag har lagt honom i min säng och la mej brevid så att han skulle sova. han sover mycket bättre nära mamma =)


imorron är det kanelbullens dag, kanske blir nån bulle =)


gonatt!

Av Anna - 3 oktober 2009 20:21

idag döptes chanelle =) det var jätte fint! och gott fika ;) tårtorna som desiree gjorde blev jätte fina =)

lite krångel var det att ta sej dit men de gick ju bra tillslut. bussen som jag skulle ta kom inte, och bussen som kom sen stannade inte där jag skulle av... och nästa buss gick efter 1½ timme. och då skulle jag missa hela dopet. så jag ringde till desirees lillebror och frågade om dom hade nån plats över i bilen och som tur var så fick vi plats =)

så vi kom dit tillslut =)

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards