minpassion

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Anna - 24 oktober 2009 21:08

Idag har jag, syster och Antonio varit på loppis.

Köpte lite böcker och lite kläder till antonio. hade tänkt att köpa böcker men det är ju jätte bra om man hittar böcker jätte billigt på loppis =)

HIttade en barbapapa bok, nalle puh, zebbe- böcker och några andra =)

hittade lite kläder också, sen köpte syster vita byxor och två bodysar på lindex åt honom (dom randiga)

syster bjöd på fika på nk =) tack så mycke de va gott =)

Sen handlade vi på maxi. vi hade köpt så mycket att vi var tvugna att ha alla påsar på och i vagnen och bära antonio för han fick inte plats haha

När vi kom hem läste jag barbapapa boken för antonio och det var första gången som han tyckte det var roligt att läsa bok. förut har han inte varit så fokuserad.

Sen vart han jääätte trött och somnade ganska snabbt...

Nu har han sovit 3 timmar och vaknat igen. det blev ganska lite sömn idag så sista tuppluren blev sen...

så nu ska vi kolla lite tv sen ska antonio sova igen =)


   



 


Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards