minpassion

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Anna - 14 oktober 2009 23:43

Idag låg vi på mattan och myste. han va så trött och kramig. Så fick jag min första puss!! blev så glad!

han hade ena handen under min kind när jag låg på sidan mot mattan sen tog han andra handen på min andra kind och vred sej mot mej och pussade mej på kinden! det var iof en puss med nappen i munnen men nog va de en puss!

han utvecklas hela tiden och man märker att han förstår mer och mer nu =)

igår gjorde Angeliqa olika saker och han härmade =)

Han kunde vinka när hon gjorde de =) jag blir så glad!

Av Anna - 14 oktober 2009 12:33

SÄLJES!

Som jag skrev i förra inlägget så ska jag sälja kläder som antonio inte kan ha längre, på tradera. Hittade lite bilder i bloggen på lite av det som jag ska sälja. Säg till om det är nått ni vill köpa =) allt är i jätte bra skick. Det mesta är storlek 56 och 62. Kommentera det här inlägget om det är nått ni gillar!


greppar 2/8 09  Sparkdräkt med fötter utan ärmar, jätte mjuk och bra skick

gulcerise gul piké tröja, ceriserosa plyshbyxor

6juli   kortärmad body med fina insekter på, kojacka med söta öron på

sötnos  brun och orangerandig body

heta   hängmattan

vagn  vagn med skötväska, ligg och sittdel, parasoll, insektsnät, regnskydd, åkpåse

byxor 1kr      byxor

babyset   jätte fint set med luvjacka och byxor

sovpåse   varm sovpåse  

babybyxa   jättefin plysh "hängsel"sparkdräkt

läpptelefontelefon-läppar



Av Anna - 14 oktober 2009 12:20

Budade på lite olika auktioner på tradera nyss

klickade bara på massa saker och ser nu att jag har budat på 27 saker hahaha

men jag kommer inte vinna så mycket ändå. massa märkesbebiskläder som folk betalar flera hundra för men jag budade bara några kronor. så dom kommer jag inte vinna

jag budade på jätte fina kläder till antonio. Jätte många fina set för några kronor som jag leder. Musikmobil till hans säng, muminpekbok, vinteroverall, massa bodysar, tshirtar mm =)

tänkte precis skriva att jag inte har nått i storlek 74 som han snart kommer kunna ha. men nu kom jag ju på att jag ändå har ganska mycket som jag fått.. men de e inte så fina kläder så jag behöver mer som är min stil också =)

får se vad jag vinner sen =) massa bruna set har ja budat på iallafall =) antonio passar så bra i brunt

sen måste jag ta en dag när jag går igenom hans garderob också. ska sälja iväg lite saker som han inte kan ha...

kan kolla om ja har lite bilder på antonio där han har dom kläderna så får ni säga till om ni är intresserade att köpa det.

skriver ett nytt inlägg om det...

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards