minpassion

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Anna - 1 december 2009 00:54

Nu är december här! utan snö denhär gången (kanske va så förra året också?)

såg här på sidan av bloggen vad jag hade skrivit för ett år sen. roligt att läsa =)

såhär skrev jag:


1a december!

Snart är det jul! jag och lillebror lyssnade på en jullåt idag och hittade på lite eget =) haha. har inga julgrejjer som man kan pynta me... men de kanske funkar ändå...

god jul =)


Magbild v.18

såhär såg magen ut igår (söndag) =)

Nu känner jag bebisen varje dag och kan dessutom känna utanpå magen. Men jag tror att eftersom jag är uppe så sent jämt så har jag "lärt" bebisen att sova på dagen och vara vaken med mej på kvällen. det är vid den här tiden (ca 11) som hon/han rör på sej mest.

magen v18



Tänk... för ett år sen visste ja inte ens vem jag hade i magen.

Visste inte vad som väntade och att jag ett år senare skulle ha världens finaste Antonio här =) 

Hihi jag hade bestämt att om det blev en flicka så skulle hon heta Jenna-Lee =)
Tänk om det skulle bli nån helt annan! Jag är jätte glad att det är just Antonio som växte i min mage då =) Puss på min älskling!

Av Anna - 1 december 2009 00:46

 

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards