minpassion

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Anna - 14 december 2009 23:25

Antonio har börjat mysa jätte mycke =)

så myysigt när han är trött och vill komma i famnen och lägger huvet mot mej...

min lilla mysbebis =)

men jag tyckte så synd om honom igår han skulle sova... han sover bäst när jag sover brevid så jag har lagt en tröja brevid honom så att han känner min lukt...

men sen när han hade somnat la han sej på sidan å höll om kudden å trodde att han höll om mej...

såg honom ligga där med armen å benet runt kudden... så jag gick och la mej lite tidigare än jag tänkt så att han skulle få äkta mamma istället...


Desiree tog kort på oss på öppna förskolan i torsdags =)


Av Anna - 14 december 2009 11:55

Har registrerat Antonio på bostaden nu så att han står i kö frånomed idag =)

Sen när han är 18 kan han välja precis vilken lägenhet som hellst eftersom det är ju inte så många som står i kö så länge!



... om han vill bo i umeå då alltså


Jag har funderat på att flytta utomlands senare i livet, till nått varmt ställe...

vi får se hur det blir med de =)

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards