minpassion

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Anna - 7 december 2009 23:58

Har lite att tänka på just nu... ett livsavgörande beslut...

ok nu kanske det låter värre än det är, men det kommer påverka vår framtid iallafall...

så svårt...

ska fundera på det sen återkommer jag med beslutet...


och just de;

dag1 utan cocacola ;)

Av Anna - 7 december 2009 01:39

Har kommit på ett sätt att kanske hålla mej borta från cocacola...

Jag har ju tänkt att jag bara ska dricka på helgerna nu. jag har klarat det bra men när det väl blir helg så kompenserar jag typ för det jag varit utan haha

så nu ska jag se hur länge jag kan hålla mej borta helt...

varje dag ska jag skriva i bloggen hur många dagar jag varit utan. på det sättet så ser läsarna hur många dagar det har gått och det får mej att inte dricka eftersom ALLA märker om jag druckit...

det kanske hjälper, jag får se =)


ja! lite colaberoende ;)


 

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards