minpassion

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Anna - 6 januari 2010 23:36

Finns det nån som kan nått om laserskrivare?

Funderar på att köpa denhär:


(bild lånad från webhallen.com)


undrar om den är bra. den är ju säkert inte jätte bra men jag behöver inte göra så jätte avancerade grejjer på den.

ska ha den till företaget.

hjälp =)

Av Anna - 6 januari 2010 13:09

Vi var och badade med pappaangeliqa på simhallen igår =) de va trevligt. antonio va inte så brydd i början men såklart blir det alltid som roligast när man måste gå...

sen blev antonio jätte snorig å sen bröt de ut... både jag och antonio va jäätte snoriga på kvällen och antonio kunde inte äta för han va så täppt i näsan =(

sen va han jätte trött men han kunde verkligen inte somna för att han var så hungrig och ville ha nappen men det gick ju inte när han va så täppt =(

han grät å grät å grät... stackars lillen... tillslut somnade han men vaknade å grät på natten också...

hoppas det går över snart.

moster bor ju här just nu så hon kommer nog bli smittad så är vi massa sjuklingar här. hoppas ni andra är friska!

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards