minpassion

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Anna - 19 januari 2010 23:52

Här är världens kortaste och världens längsta man.

Fashinerande! =)

http://vk.se/media/?clipid=4943

Av Anna - 19 januari 2010 23:28

Jag och Antonio har haft en jätte trevlig dag idag =)

Vi vaknade vid 7. Gick upp och lekte. Kl 9 somnade Antonio igen.

Sen gick vi upp och lekte lite mer och Antonio åt gröt, sen gick vi till nya lägenhetens kvartersvärd.

Fick veta att det är jätte mycket som ska bytas ut i lägenheten så jag blev jätte glad!

Ska få nya tapeter i alla rum, nya skåpluckor, ny kyl och frys, och så skulle jag få byta ut mattorna om jag betalade lite extra.

Så kul att få göra exakt som man vill ha de =)

Sen när vi gick därifrån så gick vi förbi lägenheten och tittade in lite. längtar!

Tänkte att jag kunde ta en promenad till maxi för att se hur långt jag måste gå varje gång jag ska till affären. det var inte så långt ändå.

Där gick vi omkring och tittade lite, Antonio fick en ny t-shirt. en hello kitty =)

Men kitty hade klätt ut sej till massa olika djur så de va inte sådär puttenuttigt som hellokitty kläderna brukar va. jätte fin =)

Sen gick vi hem. Jag brukar tycka det är lite läskigt att prata med antonio när man är ute eftersom det är lite som att prata med sejsjälv, men idag hade vi så trevligt så vi busade och jag gjorde massa djurljud och att antonio skrattade hela tiden =)

Hemma igen efter 2 timmar. Antonio sov jäätte länge, säkert eftersom vi varit ute så länge.

Sen kom morfar och dom busade massa. Sen sovdags för antonio!


haha det kanske va lite väl detaljerat va som hände, men de va en jätte trevlig dag =)

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards