minpassion

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Anna - 8 januari 2010 23:27

det var ett tag sen jag la upp bilder på antonio. vet att några går in här och kollar varje dag för att se om det finns några bilder på älsklingen (hej mamma).


Vi såg Star wars 4,5 och 6 och sen tänkte jag att antonio skulle få ha på sej sin star wars tröja som jag köpte på mellandagsrean =)

jag hade inte sett star wars förut bara hört massa från star wars fans som citerat massa meningar från filmen och sånt som är typiskt för filmen.

väntade på "luke, i am your father", men blev besviken haha. han sa de ju inte alls så som jag hade hört de.

sen när vi busade med antonio tänkte jag citera lite.
"Antonio! I AM YOUR MOOTHEER"

han tyckte de va roligt när man hade konstig röst.

syster hakade på: "AND I AM YOUR AAAANT"

så roligt va de...


 


Här är en fin bild på Antonio och hans favorit "leksak" just nu. mosters gamla vattenkanna. den är av plåt så det gör den extra rolig eftersom den låter så roligt när man bankar på den. Antonio älskar ju att trumma på allt för att höra hur olika saker låter.

Haha kolla hans hår vid öronen. kan man inte ta typ en babynagelsax eller nått å klippa? pappa ba: nää man får inte klippa barn föränn dom är 2 år!

men det här ser ju hemskt ut =) men såklart är han ju världens sötaste ändå men jag skulle gärna vilja ha bort dom där tussarna =)

när klippte ni era barn första gången?



hoppas ni har haft en trevlig fredag! 

Av Anna - 8 januari 2010 09:37

Igår skulle Elvis blivit 75år. om han levde. grattis elvis!

denhär låten tycker både jag och antonio om:


Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards