minpassion

Alla inlägg under mars 2008

Av Anna - 3 mars 2008 00:43

Min lördag var jätte trevlig!!

Gick till min syster och skulle sminka henne. Hon skulle ju också till club subjekt och ville också ha en ny stil =) blandade till en brun, lila, svart ögonskugga och massa glitter på ögonen. Rosa lipgloss och brun rouge (egen tillverkad) sen satte ja fast löshår och ett hårband. Resultatet blev en blond Amy Winehouse =) sen skyndade hon iväg till förfesten hon skulle på. 


Jag gick till min kompis och lånade dom sista kläderna för min nya stil. Lånade en G-unit tröja å ett par jeans. Så skyndade jag mej hem till syster igen. Samira kom dit och jag skyyyyndade mej i duschen för att hinna i tid före melodifestivalen =) hann precis...

Så samtidigt som vi såg melodifestivalen så gjorde jag förvandlingen haha!


Min nya stil: Hiphopare =) haha baggy jeans och G-unit tröja, bandana, keps på sned och mina adidas skor!  haha trivdes rätt bra i det faktiskt haha men kände mej ändå som en kille haha. Så jag sminkade mej fint å feminint så att folk inte skulle tro att de va min vanliga stil =)


Sarah kom dit, charlotte perrelli vann och vi gjorde oss klara sen åkte vi ner på stan... Kön va låååååååååång till subjekt men tillslut kom vi in =)


När ja va yngre va ja helt galen när ja va ute... dansade som en galning å hade jätte kul. på senare år har man ju blivit mer å mer reserverad och släpper inte loss som förr... jätte tråkigt... men lördagen var ändå speciell =) jag hade sååååååå kul! musiken var inte den jag vanligtvis lyssnar på men jag dansade loss ändå å hade jätte kul! verkade som Sarah och Samira också hade kul =)


Träffade en kille som jag va jäätte kär i under gymnasiet! haha han visste inte om att jag beundrade honom i smyg. haha full som ja va gick ja fram å frågade om de va han å sa: jag va såååååå kär i dej under gymnasiet!! 

haha så stog vi å pratade lite å han tyckte de va kul att höra =) haha ja hade ju skickat en ros till honom på allahjärtans dag och nu när vi pratade så sa han: ja jag kommer ihåg att de va från nån Anna. Haha så himla kär man kunde bli i folk när man va yngre =) 

Iallafall... sen åkte jag till ålidhem med samira och vi bestämde att vi skulle hämta mat på baloo =) vegmål!  träffade min kompis där. tog me maten dit =) goott!



Av Anna - 3 mars 2008 00:38

Charlotte var helt underbar i Melodifestivalen! en riktig schlager!

Tror hennes låt skulle kunna vinna i finalen å hela eurovision =)

Hon har äntligen gjort nått åt sina ögonbryn! jag har tyckt om charlotte jätte länge och tycker att hon är sååååååååå vacker! men hennes ögonbryn har varit liiiite för smala och haft en konstig form (sorry), men nu passar dom henne jätte bra =) och vilken figur hon har nu! ojojoj =) HEJJA charlotte!!


sök på "Cescharlotte" på youtube så ser ni låten =)

Av Anna - 2 mars 2008 22:35


18e Måndag (hade inte på mej stegräknaren var bara inne hela dagen)

19e Tisdag 16354 steg. Distans 8.9 km (gick omkring på stan hela dagen)

20e Onsdag 11653 steg. (gick till bussen, från bussen till flyget, från flyget, till syster, till sjukhuset, från sjukhuset, hem, till ålidhem igen)

21a Torsdag (glömde stegräknaren hos min kompis)

22a Fredag (gick till min kompis och hämtade stegräknaren)

23e Lördag 2943 steg. Dist 1.6 (makeup workshop)

24e Söndag 3422 steg. (gick från min kompis, hem)


25e Måndag 2972 steg. Distans 1.6 km (gick till en kompis)

26e Tisdag 3484 steg. Dist 1.9 km (hem från min kompis, omväg)

27e Onsdag 3882 steg. Dist 2.1 km (gick av tidigare hållplats gick till grannen)

28e Torsdag 4321 steg. (gick till OKQ8 och tillbaks)

29e Fredag 16477 steg. (maxi, tomtebo, hem, ålidhem, hem)

1a Lördag (glömde stegräknaren, var ute å festade)

2a Söndag 3232 steg. (gick från ålidhem)


Av Anna - 1 mars 2008 02:16

Ska ju på temafest på Club Subjekt... Temat är "Min nya stil".


Jag har försökt å försökt å försökt komma på nått men de går inte!

Först tänkte ja att jag ska sminka mej jätte fint å fixa håret och allt så att jag ser jätte feminin ut sen ha lastbilskläder på mej haha typ femmeflata som försöker sej på butch stilen =)


Sen tänkte ja att ja kan låna snowboard kläder av min kompis å va snowbordåkare...

Men då måste ja köra me de hela kvällen =) typ: Se upp i backen!! Nu kommer jag!

Å sen när man dansar me nån så säger man: Är du beredd på en 360?

Å flamsa runt som en galning! haha


nä shit jag vet inte vad min nya stil ska vara...


hjälp mej =)

Av Anna - 1 mars 2008 01:54

Min favorit Linda Lampenius åkte ut i kvällens Let´s dance!

Hon e ju så vacker åsså e hon ju finne också (hejja suomi)

Hon va jätte duktig men nu åkte hon ut. Trodde faktiskt inte de...

Men Danny e #2 å han e ju fortfarande kvar =)

Följer inte let´s dance varje gång men de e kul å se ibland. Det är ändå kul att se alla outfits och sminkningar =) bra inspiration! 


Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards