minpassion

Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Anna - 10 januari 2008 17:54

Jag och Sarah letar lägenheter i sthlm och idag hittade jag en heeeelt perfekt! stora sovrum, tvättmaskin i badrummet, badkar, balkong och den ligger på SÖDER =) ungefär vid medborgarplatsen. jätte bra hyra om man delar på två. HOPPAS att vi får den *håller tummarna*

Av Anna - 10 januari 2008 12:27

Usch ja går å lägger mej helt konstiga tider varje natt.. eller ja somnar på morgonen. inte bra... Får försöka lägga mej tidigt ikväll. Men man hittar alltid intressanta saker att göra på nätterna.


Ikväll kommer en film som jag ÄLSKAR!

Secret window med Johnny Depp kommer på 6an kl 21.00 SE DEN!

Jag å en av mina bästa kompisar brukade se film å då hyrde vi alltid samma sorts filmer. Psykologiska thrillers!!

Ojoj när vi såg secret window... först såg vi den på fredan sen kom våra kompisar på besök på kvällen å då va vi tvugna att visa den för dom, sen på söndan när vi vakna såg vi den igen =) jätte bra =)

sen har ja sett den igen å köpt dvdn =) hihi


SE DEN!!

Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<<
Januari 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards