minpassion

Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Anna - 28 januari 2008 15:52

Senaste film: såg "what a girl wants" igår.

Senaste bok: Läser Carl-Einar Häckners "Krönikor"

Vad var det senaste du sa: Jag hade ställt klockan på 10 men snoozade i 2 timmar (pappa undrade när jag hade gått upp idag)

Hur dags gick du och la dig igår: 04.09

Och klev upp idag: 12

Vad behöver du mest just nu: mat.. magen kurrar =(

Hur bor du just nu: letar lägenhet för fullt. bor tillfälligt hos pappa

Trivs du med hur du bor: Känner mig ivägen. Vill flytta snart

Var är du nu: i mitt rum

Saknar du någon nu: Hanna saknar jag jätte mycke

Hemma eller borta: Har inget just nu som är hemma för mig

Bio eller video: hemma! så kan man pausa å prata å fika samtidigt

Hip hop eller soul: hip hop =)

Asien eller Amerika: jag vet inte...

Vatten eller juice: juice e jätte gott!

Fotboll eller hockey: usch gillar inte sport.. ser bara hockey när de e vm final mellan sverige å finland :)

Hund eller katt: älskar katter

Rösta eller inte rösta: Såklart man ska rösta!!

Plugga eller jobba: de beror på inom vilket område... om man jobbar me nått jätte tråkigt e de ju bättre att plugga nått man vill...

Bob Dylan, Bob Hund eller Bob Marley: bob marley

Fotbolls-VM eller Roskilde: inget av dom.. men antar roskilde om de skulle va nått...

Rockstar eller Moviestar: moviestar...

Biljard eller Bowling: Bowling :)

Eminem eller Public Enemy: Eminem

Nyår eller midsommar: hmm svårt... midsommar kanske...

Guns ’n Roses eller Metallica: Metallica

Johnny Cash eller Janis Joplin: Johnny Cash

Rederiet eller Tre kronor: åh båda va bra när man va yngre

Vad anser du om serien Rocky: har ingen uppfattning

Har du nån noja: analyserar lite för mycke

Vilken religion tillhör du: kristen

Tror du på Gud: ja men jag tror inte att de e en gubbe som sitter i himlen

Tror du på Satan: ja men de e ingen gubbe heller som e under jorden

Tror du på magi: lite

Tror du på spöken: absolut!

Tror du på liv på andra planeter: vi kan inte vara ensamma

Kan du visa dig helt osminkad: ja de e klart... fjantigt om man måste va sminkad jämt...

Nämn någon skönhetsprodukt du aldrig skullle klara dej utan: rouge

Kajal eller eyeliner: Kajal

Favoritplagg till vardags: varma kläder

Och till fest: nån fin top

Vad skulle du aldrig sätta på dig: en tiara

Vad är det fulaste en tjej kan ha på sig: olika saker passar ju olika människor

Och det finaste: fina underkläder :P


Vad är fulast på en kille: kommer inte på nått nu

Och vad ska en kille ha på sig för att behaga dig: en hiphopare! *dreggel*

Är du trendmedveten: nä de vet ja inte.. köper de ja gillar

Dömer du människor efter deras yttre: absolut inte

Är du ytlig: nej

Går du upp när väckarklockan ringer: snoozar

Du har bestämt dig för en vit helg, men så får du nys om värsta festen, vad gör du?: dricker om ja känner för de

Hur är du när du är packad: pratar mycke eller dansar som en galning :)

Minnesluckor: en eller två gånger... har kontroll...

Har du någon gång blivit ombedd att gå från en krog: nej

Har du någon gång hamnat i fyllecell eller liknande: nä

Hur botar man bäst en baksmälla: alvedon och massa cola =)

Anser du dig själv som snygg: jag accepterar mejsjälv

Vem är snyggast: Mille från robinson! ojojoj

Har du varit kär: Tror de

Ditt längsta förhållande: hmm inte så länge...

Är du en bra flick/pojkvän: ja då :)

Har någon varit otrogen mot dig : nej...

Har någon varit otrogen med dig: om jag vet att nån har förhållande så håller ja mej borta

Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad: ragga...

Är du svårflörtad: haha

Idag: sovit, snoozat i 2 timmar, gått upp, pratat i telefon me isabell, ringt Akassan, msn...

Igår: Gick upp halv 12. Tvättstuga, tråkig dag, film på kvällen...

Imorgon: Sjukhuset, min lillebror kommer hit å hjälper mej me företaget, hämta ut konsertbiljetter, "i huvudet på gynning" på kvällen.

I övermorgon: Ingen aning

Dagens musik: blandat. Massa RnB


Dagens klädsel: Mjukiskläder eftersom jag bara varit hemma idag.

Vad ska du göra ikväll: Betala räkningar kolla tv...

Vad vill du göra just nu: kramas!

Vad har du ätit idag: spagetti me vegfärs

Senaste inköp: En skiva med Carl-Einar häckner och en bok


Det senaste du slängde bort: Matrester


Brukar du äta frukost: ganska ofta.


Vad gör du om helgerna: Går ut eller träffar kompisar å spelar spel, bara pratar eller så...


Brukar du bädda sängen: inte så ofta när ja bor här

Har du mest skivor eller filmer: mest skivor


Hur många timmar sover du på en natt: somnar oftast runt 2-3 å vaknar 10-12

Föredrar du att vara singel: jag e alltid singel så ja e van :) men de skulle ju va trevligt att ha nån

Är du singel: Jepp

Är du nöjd med dig själv: jag är nöjd

Hur mår du just nu: ganska bra =)


Senaste program du såg på TV: Simpsons


Hur ofta tvättar du ansiktet: morgon å kväll

Vem vet mest om dig: Sarah

Vad har du i ditt fönster: Blommor å en the ark skiva



Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<<
Januari 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards