minpassion

Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Anna - 26 januari 2008 20:38

haha läste en sak ja hade skrivit för några år sen på en annan sida... här får ni också läsa de =)


"Träffade på en humla på tunnelbanan hem...
han satt på ryggstödet på sätet å bara satt helt stilla.
Han hade åkt med ändå från city och på väg bort på gröna linjen mot hässelby strand.
Jag tror han va här i sthlm för att gå på pride. eftersom han inte flög så tänkte ja att han inte va härifrån å inte hittade så bra så därför åkte han kommunalt...
när vi var vid alvik började han gå mot rutan för att titta ut... han gick lite av å ann där. å sen flög han upp mot dörrarna å satte sej där var kartan var. sen flög han upp igen, å när vi hade kommit till stora mossen flög han mot dörrarna å flög omkring lite där i luften. Precis när dörrarna skulle stänga så flög han ut... han såg ut att va lite orolig var han skulle gå av =)
hoppas han har kul här i sthlm å njuter av pride!
håll utskik efter honom på lördag på paraden!"



Av Anna - 26 januari 2008 15:08

då har man tråkigt igen.. här kommer mer frågor om mej


- hur många timmar har du suttit som mest framför en dator?
oj jätte många timmar

- vilket färg har din cykel?
min ena e blå å den andra e grön =)


- blondin eller brunett?
blondin


- vilken färg har du på texten på msn?
turkos


- vilket stjärntecken är du?
vädur


- vad var det senaste du åt?
jag åt stekt potatis med grönsaksbiff å broccoli


- har du en diskmaskin?


- rakar du ögonbrynen?
nä de gör jag inte


- har du något husdjur?
min katt dog förra året =( han blev 18 år

- vilket smeknamn gav din mamma dig som barn?
Anneli


- är du kär i någon just nu?


- är du ihop med någon nu?
inte de heller


- har du någonsin brytigt på tyska för att imponera på en kille?
hahaha kanske har skämtat på tyska nångång


- har du ätit godis för 100kr själv på en kväll?
inte ofta ja köper så mycke godis å om ja gör de så tar de oftast några dagara att äta upp de.

- är du beroende av något just nu?

internetpoker hahaha.


- vad har du för fobier?
kan inte borsta tänderna me nån annans tandborste


- hur lång är du?
162cm


- sover du med något gosedjur?


- vilken mobil har du?
hmm va var de den heter nu.. just de W850i


- vem var den senaste du fick mms av?
Alex


- vem var den senaste du fick sms av?
Hanna =)

- vem ringde dig senast?
Min storasyster


- är du förlovad?
haha nä


- när duschade du senast?
inatt


- vad tänker du på just nu?
Haha nä de e hemligt


- vem skulle du ge 25 miljoner till (förutom dig själv)?
min familj


Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<<
Januari 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards