minpassion

Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Anna - 18 januari 2008 23:42

hade bara sovit 3½ timme inatt... och det har varit en lång dag.

Vaknade kl 8. Cyklade hem (hade sovit hos syster) duschade å fixade.

Idag var faktiskt första gången ja använde mitt egna smink (foundation, rouge, ögonskugga). jag är såå nöjd me foundationen!

Sen åkte ja till stan å träffade Sofia. Åt lunch å sen gick ja å skulle shoppa lite... De blev väldigt mycke!

Det är födelsedags fest imorgon å jag kom på vilkenoutfit ja ska ha =) så ja gick runt å letade efter de som ja behövde... de va jätte svårt.. ville ha en vanlig enkel svart kjol men de fanns ingen nånstans! så ja gav upp. de blir byxor imorgon istället...

Vad som blev inhandlat: blåa stuprörsjeansoch två linnen från bikbok. Armband från H&M, tubtop från gina tricot, en kuvertväska och slingmedel från åhléns, mönstrade strumpbyxor från indiska, röda sidenband/skärp från glitter, sen en present till danne. var på stan huuuuuuuur länge som hellst...

va helt slut när ja kom hem. men nu MÅSTE jag sova... upp imorgon å cykla iväg till syster å sy lite... Hoppas ni haft en trevlig fredag!


(här ser ni ungefär va ja köpte)

Av Anna - 18 januari 2008 10:02

oj oj rekord på nya besökare på min blogg igår...

e de så många som gillar age of love eller?

de va ju trevligt. Men KOMMENTERA då! =)

Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<<
Januari 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards