minpassion

Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Anna - 20 januari 2008 14:19

hihi har man lite å göra så svarar man på frågor om sejsjälv =)


Vilken svordom använder du mest? Perkele!

Äger du en iPod? Nä. lyssnar på musik i mobilen

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Behöver inte gå upp nån speciell tid men ja vill ju inte sova bort hela dagen heller.

Hur många resväskor äger du? En men har lånat några.

Använder du flip-flops? Hade sånna där plastflipflops när ja va liten. men nu använder ja inte sånna.

Var köper du dina matvaror ifrån? Ica

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Tar bilden...

Vilken var den senast filmen du såg? förtrollad på bio =) underbar film!

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Vän

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa då? En resa tror jag (har aldrig varit på solsemester)

Har någon någonsin kallat dig lat? Hahahaha! inga kommentarer...

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Har gjort de en gång när ja låg på sjukhuset.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Har ingen cdspelare =) Men en LP har ja =) där ligger Michael jacksons thriller ;)

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? The Ark =)

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nä förra veckan fick jag höra saker ;)

Vad åt du till middag senast? Vegetarisk chili con carne

Använder du huvtröjor?

Kan du vissla? Jo då

Vem var det som senast ringde dig? Sarah

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? bergodalbanor

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? Nån säger väll alltid nått som jag inte hör.

Vilket riktnummer befinner du dig i? 090

Tittade du på tecknat när du var liten? ja

Hur många syskon har du? Två. en 6åryngre lillebror å en 1½ år äldre syster

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Strömpilen. där finns de väll några butiker.

Är du blyg inför det motsatta könet? oftast inte

Vilken film kan du alla replikerna till? Snart secret window. har sett den så många gånger

Äger du några band t-shirts? haha ja =) backstreet boys

När flög du senast? i oktober.. va å hälsade på nere i sthlm en vecka

Hur många stolar står runt ditt köksbord? 5st

Läser du för skojs skull? Jag har börjat läsa mer nu. kan rekomendera Jonas Gardells böcker! jätte bra!

Pratar du några andra språk? Älskar att lära mej nya språk, kan engelska och lite tyska och finska. Men har många vänner som kommer från andra länder så ja har snappat upp lite grekiska, franska, kurdiska, turkiska, och nått ord på rysska =)

Diskar du din egen disk? Ibland...

Har du gråtit offentligt? Jo då de har hänt

Har du en stationär dator eller en laptop? min nya laptop =)

Försöker du alltid att lära dig nya saker? ja =) älskar att lära mej saker

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Spelar inte så stor roll

Vill du just nu göra några tatueringar eller piecingar? nä tycker att tatueringar kan förstöra så mycke... men piercingar kan va fint.

Kan du kasta macka? försökte lära mej när ja va liten men de gick inte

Har du någonsin varit på Jamaica? nä de har ja inte

Vad har du med dig in på bion? Popcorn =)

Vem var din favoritlärare och varför? Kommer knappt ihåg några lärare. minns att jag var kär i en engelskalärare en gång haha

Har du dejtat någon av en annan religion? ja de har jag. Muslim

Vad har du för väder? Snöregn...

Gillar du att flyga? Nä flyger mycket men jag e skräckslagen varje gång

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ärlighet

När sov du senast på golvet? i november

Vilken är din favoritdrink? Likör 43 me mjölk. men dricker oftast vitt vin

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? jag behöver inte sova så mycke... senaste tiden har det varit väldigt lite sömn.

Är dina dagar fullbokade och stressade? Nä det är ganska lugnt

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? haha ja väldigt ofta! jag kunde inte vara tyst =)

Vilken är din favoritfrukt? mandariner

Hur gammal blir du nästa födelsedag? En dam avslöjar aldrig sin ålder ;)

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nää verkligen inte haha

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Inte på internet men om man skriver seriösa saker så...

Tror du på liv på andra planeter? Jo de borde de väll finnas

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? beror på.. har perioder då ja bara umgås me killar å ibland tjejer

Vad var det senaste du åt? kexchoklad

Gillar du senap? ja ibland

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Usch läskigt...

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej

Tycker du om att krama folk? Mys e trevligt

Skulle du säga att du är trendig? jag tar på mej de som jag tycker e snyggt

Äger du en digitalkamera? Nä det gör jag inte =(

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? jo

Vad är du allergisk mot? Massa.. pollen, nötter, pälsdjur, morötter, äpplen, kiwi. mm

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Skulle aldrig falla mej in att äta ett djur! har varit vegetarian i 13 år. Skulle helt klart få dåligt samvete

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Barnmorskan sa att mamma hade en pojke i magen när hon lyssnade på hjärtljuden. Sen var alla mammas kompisar säkra på att hon hade en mage som e så som den är när man väntar en pojke. så mamma ville att jag skulle heta Christian.


Av Anna - 20 januari 2008 13:57

kom hem för en stund sen... fest inatt.

Danne fyllde år i måndas å hade fest igår.

Sarah slutade jobba kl 10. så hon kom hit vid halv 11. Vi hann inte me sista bussen så vi va tvugna att ta taxi till stan. taxin kom runt 12. Så de blev sen utgång. Så vi han va där en stund iallafall.Sen stängde stället 2 å vi skulle gå på Max. men de blev inte så, så vi for...

Somnade halv 7 haha upp halv 12.

Sen fick ja skjuts idag. bakis....

men nu har ja fått i mej lite coca cola så de börjar kännas bättre =)


Sminkade sarah igår... hon hade en fin tröja som va brun å turkos så ja sminkade henne me turkos ögonskugga =) värsta snyggingen ;)

Och jag hade på mej kläderna som ja köpte.. eller tubtopen å banden hade jag =)


här nere ser ni en bild på Sarah och på mej. jag ska föreställa ett paket ;)

jag hade ganska neutral sminkning . Guldshimmer och vitt på ögonlocket och värsta lösögonfransarna! jag älskar lösögonfransar!


Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<<
Januari 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards