minpassion

Alla inlägg den 1 april 2009

Av Anna - 1 april 2009 20:56

Gu vad mycket projekt jag har nu i april.

Det är jätte mycket jag skulle ha gjort före bebis kommer men har alltid tänkt: nä men de e så lång tid kvar! så nu har jag skjutit upp allt till sista månaden före bebis kommer.

Men jag har iallafall köpt in allt jag behöver tror jag. 

Köpt papper så ska carro hjälpa mej att göra en bok av de. hon har sån där maskin =) så jag ska göra en egen "första året bok". 

och idag har jag köpt maaassa tyg. ska göra klart sovrummet. har köpt gardintyg, tyg för spjälsängskydd, åsså ska ja göra örngott och påslakan.

skönt att få göra nått åt sovrummet =) snart e min lägenhet klar och bebis kommer snart =) 

Av Anna - 1 april 2009 14:57

Har registrerat mej på pixbox.se nu så att jag kan samla alla bilder jag vill ha kvar på ett ställe. har massa gamla bilder och nya.

Ni får gärna kolla =) 

minpassion.pixbox.se


här är en gammal bild:

såhär såg jag ut för några år sen, gu va långt hår jag hade =)


 


Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards