minpassion

Alla inlägg den 17 april 2009

Av Anna - 17 april 2009 23:47

så roligt =) från hipphipp

Av Anna - 17 april 2009 18:20

Idag slog jag rekord! =)


haha har aldrig varit så snabb när jag haft tvättid.


Jag hade bara en maskin. Gick ner snabbt och slängde in allt i tvättmaskinen, upp till lägenheten igen. 2 min tog det. 

Sen ner igen efter en timme för att ta ut och stoppa in i torktumlaren. de tog också två minuter ungefär.

Sen nyss var jag nere igen och skulle hämta tvätten. Det tog nog högst en minut =)


så tiden jag spenderade på tvätt idag var 5 min! inte illa hahaha

bra att träna sen när man har barn. då måste man göra allt snabbt. 


Förut tog de nog 10 min varje gång man gick ner. 


Hejja Anna!

haha

intressant inlägg va ;) haha


Av Anna - 17 april 2009 13:56

Såg att man kan köpa överdrag till amningskudden så att det blir som en sittpuff =)

bra så kan bebisen ligga på den också.

Finns på lillamirakel.

ska nog köpa, eller om nån vill köpa som doppresent.

haha allt jag ser som jag vill ha önskar jag som doppresenter =)

men såhär ser den ut iallafall =)



Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards