minpassion

Alla inlägg den 4 april 2009

Av Anna - 4 april 2009 14:02

idag är det exakt en månad kvar till beräknat födelsedatum =) 

4e maj =)

men de kan ju bli antingen 2 veckor före eller efter också. 

min kompis  jobbar med en kvinna som har gissat när andra ska föda och hon sa att hon kände att jag skulle föda 28e april. 

hon har gissat rätt på alla hittils, så vi får se va som händer då =)

nu måste ja göra mej iordning. filmkväll hos carro ikväll =)

Av Anna - 4 april 2009 00:37

det är så bra att skratta. minst en gång per dag!

nu när jag mest sitter hemma och är höggravid och inte orkar göra nånting så kanske det är bra att hitta nått som man kan skratta åt varje dag iallafall =)

bebisen behöver ju känna mina gladhormoner också =)

så här inleder jag "dagens skratt"

idag ska jag visa "kanin kokerskan" från "ballar av stål"

så himla rolig =)

de fanns många roliga inslag men valde dehär iallafall:

enjoy!

Av Anna - 4 april 2009 00:21

såg den här videon på youtube. en som hade länkat till den. 

2 killar som bor på helt olika ställen i världen hade gjort denhär inspelningen tillsammans över internet. 

jätte bra! 

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards