minpassion

Alla inlägg den 2 april 2009

Av Anna - 2 april 2009 16:33

ÅÅH jag har hittat världens finaste barnjeans!!

VILL HA!!! 

Asså jag är helt galen i bebiskläder och kan inte låta bli att köpa mer å mer även om jag har hur mycke som hellst redan. 

Igår såg jag en kvinna som hade lagt upp en bild på hennes två barn som hade vääärldens finaste jeans på sej! 

frågade vart hon hade köpt dom. å de va Nova star jeans. kollade upp var man kan köpa dom men dom kostar 350 kr =/ lite dyrt för ett par byxor som bebis bara ska ha på sej nån månad =/ men kollade på tradera (såklart) och där fanns dom mycket billigare! så nu har jag lagt bud på ca 5 st likadana jeans =) jag älskar dom! såhär ser dom ut: (bilden är tagen från freshmilk.se)



 
Av Anna - 2 april 2009 01:20

snart fyller man år igen... 18e april som vanligt...

blir så gammal!

Får inte åka för 15 kr på bussen längre och massa annat som man inte får göra nu när man är "vuxen".

Jag tänker mej som att jag ändå får barn ganska ung men hallå har jag stannat nånstans på vägen? är ju snart 26 och de e ju inte ungt... ska ja va stolt att jag håller på att bli gammal eller har jag rätt att få lite panik?

iof hade ja värsta ålderskrisen före ja skulle fylla 25 att jag inte hade blivit gravid än å då hade jag gett upp och jag ba: ok men då får jag väll vänta tills jag är 35 då! bara att leva med!

men efter några månader så fick jag ju ändå en bebis i magen =) så det är jag ju glad över att jag inte behövde vänta 10 år till =)

man kanske borde lära sej att se fram emot varje år man fyller år och tänka att man blir bara klokare och får mer vett i skallen ju mer tiden går.

Ska iallafall försöka att inte förfalla med åldern haha

ska bli en sexy moma haha ;) puss på er

Av Anna - 2 april 2009 00:03


In my dreams I have seen
tales beyond the extreme,
in the land of the obscene
some find shelter.
God gave back his sanity clause
- get your friend a dress with claws
and holes to show the flaws
- Oh, he's writing another lovesong.
Pardon me, I don't wanna see,
siamese centerfold's buzzing me.
Oh no, I don’t wanna know
no siamese freakshow, no.

Mummy nun, policeman stunts
clockwork writing hard-on songs
and curly tales with nothing on,
- Maybe I’m getting old.
Don’t wanna know where it's done,
Don’t wanna know what songs they've sung,
just wanna wake up and be happy
that I'm still young.

Pardon me, I don't wanna see,
siamese centerfold’s buzzing me.
Oh no, I don't wanna know
What’s going on below
downstairs at the siamese floorshow.

Pardon me, I don't wanna see,
siamese centerfold's buzzing me.
Oh no, I don't wanna know
no siamese freakshow, no.

I've never felt such great distress
but the lowest crime can become success.
Who else would call them lover, say?
Who else would put their back so straight?
But oh, the girl she said she came for the dancin'...

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards