minpassion

Alla inlägg den 19 april 2009

Av Anna - 19 april 2009 01:19

Jag fick det jag hade önskat mej =)

hade önskat mej wii konsollen i julklapp och tänkte att jag skulle ha det så att jag kan ha wii fit sen och gå ner i vikt och träna efter förlossningen. 

eftersom jag kommer vara ensam med bebisen så kommer jag ju inte ha tid att gå å träna på gym å sånt. så wii fit e perfekt så kan jag träna medans bebisen sover å så =) 

så jag hade tänkt köpa wii fit nu när bebisen skulle komma. 

Alla visste att jag ville ha det så mamma syster lillebror och min låtsaspappa hade gett lite pengar var så hade lillebror köpt det =) 

så glad =) 

testade det lite. men jag kan ju typ inte göra nått nu när det snart är dags. 

men sen när bebisen har kommit så blir de VARJE dag =) hoppas jag kommer klara att göra de hela tiden då, men de e ju mer som ett spel än träning så de blir nog jätte kul =) tack för presenten! 


 

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards