minpassion

Alla inlägg under mars 2009

Av Anna - 25 mars 2009 23:10


Hade missat att det är våffeldagen idag! Katastrof! Hade ju få

tt ett dubbelvåffeljärn av mamma i helgen. så nu åkte de fram snabbt som ögat! åsså gjorde jag lite våfflor =) veganska såklart. håller på att testa min teori att man kan göra nästan allt till ett veganskt alternativ å hittills funkar =) 


Åsså är det ju Marie bebådelsedag. Hade egentligen inte så stor koll på vad det betydde men nu kollade ja upp de å såg att de va den 25e mars som jesus "blev till" så det ska vi ju fira haha

tyckte de va kul att man ska fira det datum jungfru maria blev "befruktad". 

så då tänkte jag att då borde jag ju fira den 16e Augusti varje år =) datumen min lilla bebis kom in i min mage =) 

kanske får bli att man äter nått speciellt också den dagen eller nått, vi får se.

Av Anna - 23 mars 2009 18:34

brukar ni kolla 183 dagar?

såhär står det på svts sida:


"SVT:s dramaserie "183 dagar" handlar om fem ungdomar och den turbulenta tid som följer efter deras medverkan i dokusåpan HUS-1. Tuva Novotny spelar Emma, en av de fem HUS-1-deltagarna, och de övriga ungdomarna spelas av Sasha Becker, Jonatan Rodriguez, Malin Arvidsson och Ulric von der Esch. Emmas lycksökande pappa spelas av Johan Rheborg och den hungriga kvällstidningsreportern av Malin Morgan. Sex timslånga delar om B-kändisskapets smutsiga baksida."


Jag tycker det är så sorgligt... det visar mycke av vad som kan gå snett i livet...

har ni inte sett de så kan man se alla avsnitt på svts hemsida
http://svtplay.se/t/103607/183_dagar




Av Anna - 23 mars 2009 15:33

  


"Jag är med och tävlar hos Edvinsmamma om 
1 presentkort a´500 kronor från Kiddoz!
 Var med och tävla HÄR du med!"

Av Anna - 23 mars 2009 00:13

hittade inte vanliga versionen på youtube så jag tog denhär...

hörde den andra på mtv å blev så danssugen!

Lil Wayne- Lollipop


Av Anna - 22 mars 2009 20:48

asså hur kan man misslyckas med sockerkaka??

jag klarar inte av nått jag bakar! 

ååh blir galen!

skulle göra sockerkaka i sån där stor plåt. hade rätt temperatur å skulle ha den där 45 min som de stog men efter en halvtimme så rök de jätte mycke så jag tog ut den. nära en eldsvåda! hur lyckas jag??!

det blir alltid så när jag bakar! antingen så blir det inte färdigt nångång eller så blir de bränt eller va som hellst... 

ååh ska man försöka tills man lyckas eller ska man ge upp? 

är jag hopplös?

Av Anna - 22 mars 2009 15:25

såhär ser den ut nu =)


 

Av Anna - 22 mars 2009 12:13

ååh varför åkte ja inte till malmö för att se jesus christ superstar med ola salo?? ångrar mej jätte mycket! nån som sett den?



Av Anna - 22 mars 2009 00:34

ååh jag e så stressad! har inget att ha på mej på klassåterträffen på lördag!

jag hade ju köpt en klänning på tradera men den passade inte alls så jag sålde den nästa dag. 

funderar på om jag istället ska satsa på nått tajt så att magen verkligen syns. med den andra klänningen såg jag bara stor ut. inge fint alls...

men var hittar ja nån fin tajt klänning som kan passa en gravidmage också =/

jobbigt...

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards