minpassion

Alla inlägg under mars 2009

Av Anna - 14 mars 2009 14:11


Ikväll är det final i melodifestivalen!

Jag tycker inte det har varit så bra iår men hejjar på Alcazar iallafall =)


Här är artisterna och låtarna:


Måns Zelmerlöw

Hope & Glory


Caroline af Ugglas

Snälla Snälla


Agnes

Love Love Love


H.E.A.T

1000 Miles


Emilia

You're My World


Alcazar

Stay The Night


Sarah Dawn Finer

Moving On


E.M.D

Baby, Goodbye


Sofia

Alla


Molly Sandén

Så vill stjärnorna


Malena Ernman

La Voix


Vem tror du vinner?

















Av Anna - 12 mars 2009 01:07

 


såhär stor är bebis i magen nu (v33), de e helt overkligt. kan inte tänka mej att jag har en sån där stor levande sak i magen =)

Man ser också hur alla organen tryckts uppåt. och blåsan blivit tillplattad =) 

känner nått hårt ibland men vet inte om det är hans huvud eller rumpa eller rygg eller axel eller vad det kan vara...


Av Anna - 12 mars 2009 01:00

visst blir man danssugen när man hör denhär låten!

Av Anna - 11 mars 2009 16:58


Köpte denhär klänningen för 10min sen på tradera =) den är helt ny

ska ha den på klassåterträffen den 28e mars. hoppas det ser bra ut med gravidmagen =) 

visst va den fin!


Av Anna - 11 mars 2009 13:27

Jag blir galen! Kan verkligen inte komma på vad bebis ska heta! jag har ju några namn på lager och har fastnat för ett namn, men det känns inte riktigt bra... vill att det ska va nått gulligt och inte så hårt... men ändå inte bara passa på en bebis. som edvin är ju typ sånt namn men edvin är för vanligt...
vill ha nått som det högst är 300 personer i sverige som heter haha (brukar kolla upp på svenskanamn.se där kan man se statistik) men ska jag kanske lägga ut mina förslag på bloggen så kanske ni kan hjälpa mej... eller så snor ni mina namn =) 

hihi kallar ju honom bara bebis just nu. haha men igår när jag pratade me honom så råkade det bara bli bobbo hahaha jag ba: va?! varför kallar jag honom det =) 

Av Anna - 11 mars 2009 02:50

Åh vad glad jag blev nu =) brukar inte lyssna så mycket på musik men satte på min favorit theark låt "siamese centerfold" och bebisen blev helt till sej där inne. Började röra på sej jätte mycket! Hoppas att han gjorde det för att han gillar låten men man kan ju inte veta =) det var som att han dansade loss därinne iallafall =) han har faktiskt inte rört sej så mycke ens på flera dagar sammanlagt. hoppas han blir the ark fan =)


(haha ja just de, det skulle jag ju skriva förut men glömde bort det. När jag såg melodifestivalen för nån helg sen så var det helt stilla i magen tills thorleifs började spela då blev de fart på bebis, haha så vad ska man tro =) gillar eller inte gillar han låtarna när han börjar bonka omkring därinne när vissa låtar spelas haha)

Av Anna - 11 mars 2009 02:42

Det var dethär setet jag köpte som kom idag =)

jätte gulligt =)


 

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards