minpassion

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Anna - 20 april 2012 23:29

Nu har jag pysslat med minihuset och kom på att jag ska göra mini pocketböcker =)


Jag älskar alla Jonas Gardells böcker så jag tänkte göra några av hans böcker i miniformat.


Jag tog dom riktiga framsidorna till böckerna och räknade ut hur stora böckerna skulle va i skala 1:12 så jag gjorde jääätte små böcker och gjorde egna baksidor men kopierade beskrivningarna till alla böcker så att de står på baksidan =)

Sen så har jag text från "om jesus" inuti alla böcker.

Fast det går inte att läsa, men kul att det är riktig text och inte bara massa bokstäver bara.


Såhär blev min första bok, Ett UFO gör entré:

       

Det var svårt att ta kort och det var så mörkt, kanske är lättare att ta bild på boken på dagen, men ni kan få se när jag gjort alla =) Dom blir så fina!

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards