minpassion

Alla inlägg den 30 april 2012

Av Anna - 30 april 2012 23:45

Vi hade pratat om majbrasan ganska länge i förväg, Antonio var sååå förväntansfull. Vi hade berättat att det är en stor brasa som brinner och ponnyridning och ballonger. Han frågade hela dagen när vi skulle se brasan.

Att det även fanns hästar där gjorde ju saken ÄNNU mer spännande och han sa att han verkligen ville rida på en häst.

Så när vi kom dit så träffade vi Arvid och hans familj, mummi och moster var också med.

Vi klappade kaninerna som fanns där och köpte en helikopter-ballong. (som det knappt fanns nån luft i) Sen såg vi hästarna! Kön var ganska lång men vi ställde oss där. Jag är allergisk mot hästar så jag kunde inte följa med honom, men moster va me.

Han var SÅÅ stolt!! Direkt när han tog på sej hjälmen så såg det ut som att det var dethär han hållt på med jämt =)

Han fick åka på en liten ponny.




   



När han hade åkt klart rundan på den lilla ponnyn så ville han direkt ställa sej i kö igen och nu ville han åka på den STORA hästen! Så vi ställde oss igen och han var sååå glad. Sen när det var hans tur frågade dom om han ville vänta på en liten ponny, men han sa: NEJ, jag vill rida på den STORA! Är du verkligen säker att du vågar det?, frågade tjejen som hade hand om hästen. Och såklart vågade han =)


 

Ett klipp när han åker =)



Och här är majbrasan, men det var bara rök som blåste på oss och man såg ingenting och var tvungen att fly haha


 

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards