minpassion

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Anna - 7 april 2012 15:56

1. Hur gammal är du om fem år? 27 kanske ;) eller va de 34...

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Jennie och hennes barn =)

3. Hur lång är du? 162.

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Rio med Antonio =)

5. Vem ringde du senast? Mamma.

6. Vem ringde dig senast? Mamma.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick/skickade? Fick; "ska jag åka dit själv?"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem det är.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Dom har aldrig varit gifta.

10. När såg du senast din mamma? En halvtimme sen.

11. Vilken ögonfärg har du? Bruna.

12. När vaknade du i dag? Klockan 9.22 ringde Line och väckte mej.

13. Vilken är din favoritjulsång? Brukar ha "nu är det jul igen" på hjärnan året runt. Antonio brukar fråga: Mamma, är det jul NU?! Haha barn tar allt så bokstavligt =)

14. Mår du bra just nu? Ja solen skiner och jag är så glad att jag träffat Jennie och hennes barn igen =)

15. Vilken plats föredrar du minst? Soprummet.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jobbar med det jag brinner för, har 2 barn och njuter av livet.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Att nån skulle ta sej in i huset.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Min syster och jag pratade i telefon, så vart det tyst en stund och när jag började prata igen så blev hon jätte rädd, haha hon hade glömt bort att hon pratade i telefon

19. Hur stor är din säng? En 120.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på hur varmt eller kallt det är. på vintern har ja mjukisbyxor när jag sover haha

22. Hur många kuddar har du i sängen? 5 kanske. Har köpt massa extra nu för att sängen ska bli fin.

23. Hur många landskap har du bott i? 4 st. Västerbotten, Ångermanland, Uppland, Södermanland.

24. Vilka städer har du bott i? Har flyttat runt mer än 25 gånger i mitt liv, så jag har bott på många ställen men ofta inom samma stad men också andra städer.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota =) men det går inte så bra inne i stan.

26. Är du social? Ja det är jag väll.

27. Vilken är din favoritglass? Vanilj så kan man blanda i lite vad man vill i det.

28. Vilken är din favoritefterrätt? Kladdkaka eller blåbärspaj.

29. Tycker du om kinamat? Ja =) Stekta nudlar med grönsaker är jätte gott

30. Tycker du om kaffe? Nä fy!

31. Vad dricker du till frukost? Vatten

32. Sover du på någon särskild sida? Oftast på ytterkanten.

33. Kan du spela poker? Hehe brukade spela internetpoker, men vann aldrig nått.

34. Tycker du om att mysa/kela? Ja de e klart.

35. Vart kysste du någon senast? Munnen.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja 3 andra =)

37. Vill du ha barn? Jag har ju redan ett barn men jag vill att Antonio ska få en lillebror eller lillasyster sen.

38. Kan du några andra språk än svenska? Ja engelska bäst men annars så har jag lärt mej saker på finska, tyska, grekiska, turkiska, kurdiska, persiska, mm. älskar att lära mej nya språk, men kan ju inte så många språk flytande.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Haha tycker faktiskt det brukar va för kallt i havet. så isåfall bassäng =)

41. Vad spenderar du helst pengar på? Min son och pyssel =)

42. Äger du dyrbara smycken?

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Greys anatomy och desperate housewives

44. Kan du rulla med tungan?

45. Vem är den roligaste människan du känner? Skrattar nog med dom flesta =)

46. Sover du med gosedjur? bara när jag sover i Antonios säng =)

47. Vad har du för ringsignal? Standard signalen för Iphone som alla har, lite jobbigt ibland när det ringer så vet man inte vems telefon det är.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?  Ja några som Antonio fått ärva.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En kudde med Nalle puh.

50. Vilken födelsedagspresent har du blivit gladast över? Oj jag vet inte.

51. Kan du byta olja på bilen? Har aldrig gjort det, men hur svårt kan det va?

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? 

53. Vilken var den senaste boken du läste? Jenna Jamesons bok haha

54. Läser du någon dagstidning? Ja dom vanliga.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.

56. Dansar du i bilen? Har ingen bil men man kan ju sjunga å digga när man åker med andra.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix tror jag.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ritade med Antonio.

59. När var du i kyrkan senast? För nån månad sen.

60. Vem var din favoritlärare på gymnasiet? Hade några favoriter.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Är inte så mycke för att tälta nuförtiden men gjorde de mer när jag va liten, så några dagar kanske.



Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards