minpassion

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Anna - 6 april 2012 18:31

Antonio är i fjällen och jag är själv i påsk.

Så jag tar långfredagen på största allvar =) Man får ju inte göra NÅTT på långfredagen igentligen, så jag har suttit å pysslat me photoshop å kollat runt på internet massa hela dan. Skönt när man bara kan ta en chill dag.


Vi hade påskmiddag i söndags och har målat ägg, pysslat mm.

I tisdags kom påskharen medans antonio sov. Sen fick han leta och hittade ägget med en tubba (klubba), en månstä töck (monster truck), och duplogubbar som antonio tyckte var tommy och annika =)

Sen före Antonio skulle åka i onsdags så klädde vi ut oss till påskkärringar. fast antonio ville inte ha hela munderingen. så vi nöjde oss med fräknar =)



Istället för påsk ris =)



           

Målar ägg




        




   

Påskkärringar



GLAD PÅSK!

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards